שיפור תפקודי למידה, קשב וריכוז, ADHD

טיפול משולב בגישה אישית ומקיפה

נושאי טיפול:

"כל מה שילד צריך, זה מבוגר אחד שיאמין בו"

הרב שלמה קרליבך

זיו היקרה, היום המורה התקשרה לספר לנו שחל שיפור דרמתי בהתקדמות של בננו בבית הספר. הוא יותר מרוכז, יותר נוכח ומשתתף בשיעורים! אחרי שנים של ניסיונות ואכזבות, הפעם אנחנו מופתעים לטובה מהטיפול. בתודה והערכה רבה, משה ושרון
משה ושרון שפר
צפת
זיו, עזרת לי מאוד להתגבר על חרדת המבחנים שלי. ממצב שאני מגיע למבחן בלחץ נוראי ולא מצליח לזכור שום דבר ממה שלמדתי, הגעתי בעזרתך ליכולת מיקוד, ריכוז, ורגיעה גם בזמן המבחן. הציונים שלי השתפרו באופן משמעותי וכל תהליך הלמידה בטכניון יותר קל וזורם. תודה רבה לך! אסף
אסף בן יוסף
קרית ביאליק
 ירדן שלנו משקיענית. חשוב לה להגיע לציונים טובים והכל הולך לה יחסית בקלות חוץ ממתמטיקה. במתמטיקה היא כאילו לא מצליחה להבין לבד את החומר, יוצרת פערים בכיתה וזקוקה להרבה עזרה ותמיכה בבית. אחרי המפגשים אתך היא נרגעה, מוצאת את הדרך שלה ללמוד ולהתקדם וגם באופן כללי היא יותר שמחה ומשוחררת. הציונים השתפרו ויחד עם זה היא פחות מוטרדת ופחות מפחדת להיכשל. זיו, אנחנו מודים לך מכל הלב על העזרה שלך.
משפחת פרץ
כפר ורדים

בכל אחד מאיתנו מצויים גיבורים. דברו אליהם, והם יפסעו קדימה.

ממה נובע הקושי ללמוד?
האם מדובר בנטייה תורשתית וברגישות עצבית מולדת? האם הסיבה נעוצה בעומס רגשי, חרדות, או טראומות? או שאולי מקור הבעיה טמון דווקא בהשפעות סביבתיות או אלרגיות למזון? למרות שהסימפטומים להפרעות למידה דומים, הסיבות לקושי רבות ומגוונות, ובהתאם לכך משתנה הטיפול הנדרש המותאם לבעיה ולסיבתה.

אז מה הפתרון ואיך זה עובד?

טיפול ייחודי דרך פסיכותרפיה הוליסטית משולבת קינסיולוגיה – נותן מענה רחב ויסודי לקשיים איתם מתמודד הילד וכך מביא לפתרון של שורש הבעיה ולא רק מתייחס לתסמיניםהטיפול נעזר באבחון קינסיולוגי המאפשר לזהות את סיבת הקושי ולהתאים לכל ילד את התכנית הטיפולית המתאימה ביותר עבורו.

הטיפול משלב ארבעה מימדים:

  1. תרגילי מוח וטכניקות מיוחדת לשיפור תפקודי למידה.
  2. אבחון קינסיולוגי לזיהוי סיבת הקושי והתאמת הטיפול המיטבי.
  3. טיפול ייחודי לאיזון מערכת העצבים פרוטוקול מבוסס מחקר בגישה פוליווגלית.
  4. טיפול רגשי להעצמה, חיזוק הביטחון והדימוי העצמי, תוך קבלת כלים להתמודדות רגשית עם מתח, פחד, חרדה והדרכה לשיפור מיומנויות חברתיות.

הגישה הטיפולית המקיפה והיסודית מביאה לתוצאות מהפכניות – מטופלים מספרים על שינוי מהותי בתחושת הביטחון, הרוגע, המיקוד ושיפור גדול ברמת ההישגים בלימודים.

תרגילי מוח – סדרת תרגילי תנועה פשוטים שפותחו על ידי ד"ר דניסון . התרגילים נועדו ליצור קשרים חדשים במסלולים העצביים במוח על מנת לעודד את חלקי המוח לפעול בסנכרון. התרגילים עוזרים במקרי ADHD לשיפור קשב וריכוז, דיסלקסיה, קואורדינציה, כתיבה, ארגון והתמצאות במרחב וכישורי למידה נוספים.

תרגילי המוח של ד"ר דניסון הולכים וצוברים הכרה ממסדית והם נמצאים בשימוש יום יומי בבתי ספר ברחבי העולם.

רגישות למזון  בהרבה מקרים ישנו קשר הדוק בין קשיי ריכוז לרגישות תזונתית. כך למשל ילדים שתזונתם מבוססת על סוכרים ופחמימות ריקות יכולים לחוות חוסר שקט, עצבנות וקושי ללמוד. האבחון מאפשר לזהות רגישויות ואלרגיות לסוגי מזון שונים, להוריד גורמי מתח תזונתיים וכך לעזור לגוף ולמוח להתאזן.

חיזוק הביטחון העצמי – קשיים בלימודים ובמצבים חברתיים משפיעים באופן עמוק על ביטחונו העצמי של הילד. חוויה זו עלולה ללוות אותו לאורך כל שנות בגרותו ולחסום את יכולות ההצלחה שלו. מחקרים מראים שכדי לחוות תחושה של הצלחה, אדם לא חייב להצליח בלימודים, אבל מה שהוא כן חייב זה שיהיה לו תחושת ביטחון עצמי. הטיפול יכול לעזור לילד לפתח גם את תחושת הביטחון העצמי ובמקביל להביא להצלחה בלימודים.

טיפול רגשי – מחבר את הילד אל העוצמה הטבעית שלו, משפר את הדימוי העצמי ומאפשר לו לעבור ריפוי מעמיק לקשיים שהוא חווה ברמה אישית וחברתית. הטיפול מעניק לילד מגוון רחב של כלים להתמודד עם רגשות כמו פגיעות, פחד, כעס, עלבון, תסכול ועצב.

הטיפול הרגשי משלב דמיון מודרך, NLP, "פוקוסינג" ותרפיה ממוקדת גוף, טכניקות טיפול ייחודיות וחדשניות לעבודה רגשית עם ילדים בשילוב של מגע, תנועה וחומרי יצירה לביטוי וריפוי רגשי.

טיפול בחרדת מבחנים – מתח וחרדה משפיעים ברמה ניכרת על תפקודי המוח, על יכולת הלמידה ועל רמת ההישגים. בטיפול מאבחנים דרך בדיקה קינסיולוגית מהו הגורם המרכזי לחרדה ומהי הדרך המתאימה ביותר לשחררה. במצבים אלו השפעת הטיפול היא גבוהה ויעילה במיוחד – תוך זמן קצר מגיעים לשחרור המתחים בלמידה ולשיפור ניכר בהישגים.

הורים יקרים, בואו להתנסות!

אני מזמינה אתכם להתנסות ולקבל במתנה מדיטציה ייחודית המשלבת מסרים תת-הכרתיים להעצמה וחיזוק הביטחון העצמי

רוצים להתייעץ?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

052-321-4792