הכוונה מקצועית למציאת ייעוד

אבחון למציאת הייעוד והדרך שלך להגשמה מקצועית

  • מהו המסלול המקצועי המתאים לך ביותר?
  • מהן האיכויות והיכולות הייחודיות שלך?
  • איך לממש ולהגשים את הפוטנציאל המלא שלך?
  • איך להיות טוב ומצליח במה שאתה עושה?
  • איך להיות שלם, שמח ומסופק בעשייה שלך?

אבחון מיוחד בשיטה ייחודית יעזור לך למצוא את הייעוד ואת הדרך שלך להגשמתו.

למי מיועד האבחון:

      • לאלו שחשים לא מסופקים ו"תקועים" בתחום המקצועי

      • לאלו שמתקשים לבחור ולדעת מה מתאים להם ביותר

      • לסטודנטים שמתלבטים

      • לאלו שחשים על פרשת דרכים ומרגישים צורך לעשות שינוי בתחום הקריירה.

במהלך השנים הרבות בהן אני מטפלת, נוכחתי בתופעה מעניינת ומרתקת: כאשר הטיפול מגיע לשלב שבו האדם מתחבר לייעוד שלו, מהלך חייו מתבהר, משתנה ומשתפר, והוא חש הקלה באופן ניכר. עם החיבור לייעוד, אנרגיות רבות שהופנו בעבר לאפיקים קשים כמו כעס, אשמה ותסכול מתועלות להגשמה, נתינה ויצירת הווה ועתיד בריאים ומועילים.

אנו חיים בעידן שבו החברה רוויה בציפיות, דרישות ומסרים שונים המשפיעים עלינו ועל תהליכי הבחירה שלנו, ולעתים מבלבלים אותנו ומסיטים אותנו מבחירה בייעוד האמיתי שלנו (למשל, לרוב "נחשב" להיות רופא, ו"פחות נחשב" להיות מורה או בעל מלאכה).

כך אנו רואים מהנדסים ועורכי-דין מצליחים, אך בלבם פנימה יש ילד עצוב שבעצם רצה להיות משהו אחר. הרצון והכמיהה הראשוניים נשכחו, אך תחושת חוסר הסיפוק נשארת. תחושה זו יכולה לגרום לאדם לחפש דרכים לפצות את עצמו ע"י אוכל, מין, כסף, מעמד, רכוש, או יצירת דרמות ובעיות בחייו. לפעמים אף הגוף שלנו מתגייס לעזרתנו ומפתח מחלה שמטרתה לאותת ולומר לנו לשים לב – משהו לא עובד כאן נכון, תקשיב, תשנה.

אם נלמד להקשיב לקול הפנימי שלנו ונקלף את הקליפות שהתעטפנו בהן בכדי להתאים את עצמנו לסביבה, נוכל לדעת בבהירות מהו הדבר שבאנו לעשות כאן, מה התפקיד הייחודי שלנו, מהן המתנות שהבאנו איתנו לעולם הזה אותן אנו רוצים לחלק עם אחרים.

חשוב לזכור שתהיה בחירת המסלול המקצועי אשר תהיה, הדבר החשוב ביותר הן הסיבות אשר גרמו לנו לבחור בנתיב הזה. אם הדבר נעשה מתוך אהבה וקירבה עמוקה לשורש המהות שלנו, ללא כל ספק בבוא הזמן הוא יניב פירות מתוקים, יפרה את סביבתנו ויביא הצלחה וסיפוק אל תוך מעגלי חיינו.

התכנית הייחודית – לחיות את היעוד שלך – פותחה במיוחד למטרה זו. בדרך מדויקת וייחודית המשלבת אבחון בשיטה קניסיולוגיה רב תחומית, אבחון בצבע ואבחון דופק, תגלו מהו הכיוון הנכון ביותר עבורכם ואיך להגיע להגשמה עצמית מלאה.

רוצים להתייעץ?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

052-321-4792