מסרים תת-הכרתיים בהתאמה אישית

לשנות את הגישה, לשנות את החיים

לגייס את תת המודע שלנו ואת המוח שלנו לטובתנו!

בזמן שאתם ישנים, נוסעים לעבודה, או עסוקים בעבודות הבית, התת-מודע שלכם יכול לעבוד בשבילכם. כל מה שעליכם לעשות זה רק להקשיב בהתמדה למוזיקה נעימה המשלבת מסרים תת-הכרתיים מעצימים שקטים, המותאמים במיוחד עבורכם. תוך מספר שבועות השינויים יתחילו להתרחש בחייכם באופן טבעי ופשוט!

שיטת המסרים התת-הכרתיים, המוכרת גם בשם מסרים סאבלימינליים, הינה דרך קלה ויעילה לאמן את המוח ואת התת-מודע שלנו לדיאלוג פנימי, חיובי ותומך, המוביל להרגשה בטוחה ונוחה עם עצמנו וליצירת חיים שמחים, מחוברים ומלאי הגשמה.

מסרים תת-הכרתיים בהתאמה אישית יכולים לעזור לך עם:

אחרי ניסיון עשיר ומקצועי של יותר מ-25 שנה של עבודה טיפולית עם ילדים והורים פיתחתי את הגישה הייחודית של מסרים תת-הכרתיים בהתאמה אישית בשילוב NLP.

נפעמתי לראות שכשאני מתאימה לכל מטופל את המסרים באופן אישי המתאים למנגון הפנימי של תת-המודע שלו הייחודי רק לו, המטופל חווה פריצות דרך משמעותיות בחייו והתוצאות מהירות, עמוקות ויציבות.

שיטת המסרים התת-הכרתיים בהתאמה אישית לוקחת את כל היתרונות של אימון מוחי דרך מסרים סאבלימינליים כמה רמות קדימה. המסרים מותאמים בדיוק לדימויים הפנימיים שלך, לעולם הפנימי שלך ולטריגרים בתת-המודע שלך שמפעילים אותך. באופן זה, המסרים הופכים להיות לכלי יעיל ועוצמתי במיוחד.

ניתן לשלב את המסרים עם כל טיפול אחר לזירוז והעצמת התהליך, או להשתמש בהם כתהליך העומד בפני עצמו.

*הכלי אידיאלי ונוח לשימוש עבור ילדים בכל הגילאים ויכול לעזור במצבים של התנגדויות לטיפולים אחרים. ניתן להשתמש בו בבית, בזמנכם הפנוי ואפילו כשהילד ישן.

איך זה עובד?

בשלב הראשון – מתבצע ראיון ותשאול מפורט לקבלת כל הנתונים על מנת ליצור את המסרים והדימויים המתאימים ביותר כדי להגיע לתוצאה הרצויה בנושא הנבחר. התשאול יכול להתבצע בפגישה פרונטלית או בטלפון.

בשלב השני – בוחרים מוזיקה אהובה שבתוכה מוטמעים המסרים המעצימים והמרפאים לתת המודע.

בשלב השלישי – פשוט מקשיבים למוזיקה שאוהבים ואמונות חדשות מתחילות להתהוות בתת המודע.

בשלב הרביעי – מתבצעת שיחת מעקב לבדיקת ההתקדמות ואם ישנו צורך לבצע עדכון או שינוי של המסרים.

רוצים להתייעץ?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

052-321-4792

 

באילו תחומים ואיך זה יכול לעזור לנו?

שיטת המסרים הינה טכניקה, המאפשרת לגייס את המוח ואת התת-מודע שלנו לטובתנו, ולהביא תועלת בכל תחומי החיים: יחסים, שיפור הישגים, יותר רוגע ושקט, יותר ביטחון, שיפור הבריאות, יצירת גישה חיובית לחיים, שחרור ביקורתיות פנימית, מציאת זוגיות ועוד.

איך מסרים סאבלימנלים  עובדים?

מסרים תת-הכרתיים מכוונים ישירות לעדכון התת-מודע. העבודה מתבצעת עם מסרים שמיעתיים חיוביים, המוטמעים בתוך מוזיקה, ומכוונים כך שהאוזן הרגילה אינה שומעת אותם באופן מודע, אך התת-מודע שומע וקולט אותם ללא התנגדות. תהליך זה יוצר הטבעה חדשה של תפישׂות, המתקנות את האמונות אשר אינן משרתות אותנו עוד

כיצד להשתמש במדיטציה?
הקשיבו למדיטציה מספר פעמים ביום. אפשר בזמן השינה, במהלך קריאה, עבודה על המחשב או כל פעילות אחרת.

רצוי לא להקשיב למדיטציה סאבלימינלית בזמן נהיגה או במהלך הפעלת ציוד מסוכן. 

זכרו, שככל שתתמידו להקשיב למדיטציה סאבלימינלית- כך תת המודע שלכם יקבל יותר מסרים חיוביים ומעצימים, ותוך מספר שבועות תוכלו לראות שינויים, שיתחילו להתרחש באופן טבעי!

מה לקוחות מספרים

פגשתי את זיו בתקופה של יצירת שינוי מקצועי. הפסקתי לעבוד כשכיר ופתחתי עסק. אבל הדברים לא קרו כמו שחשבתי. הזמנות לא זרמו והגעתי לקצה. הייתי מאוד פסימי ורגע לפני שאני פורש נפגשתי עם זיו. היא הציעה לי שנעבוד דרך שיטת המסרים התת הכרתיים שנועדו לעבוד על מערכת האמונות שלי בנושא כסף והצלחה - בתור יליד קיבוץ כנראה שספגתי כל מיני מסרים שגרמו לתקיעות שלי. התחלתי להקשיב להקלטה שזיו הכינה לי. הקשבתי למוזיקה בכל הזדמנות... בהתחלה שמתי לב שמצב הרוח שלי השתפר. ראיתי שאני מתעורר בבוקר עם יותר אנרגיה ורצון לקדם את העסק. אפילו היו לי יותר רעיונות… התחילו פגישות כאילו במקרה… אחרי כחודש של תנועה חיובית הולכת וגוברת העסק התחיל להתרומם ולהצליח! אני ממשיך להקשיב באדיקות וחושב על אפשרות של מסרים חדשים לשיפור הזוגיות שלי. תודה לך! שמשון מזכרון יעקב
ששון
זכרון יעקב
במסגרת העבודה שלי אני צריך מדי פעם לעמוד מול הצוות ולהציג מצגת בנושא שאני אחראי עליו. כל פעם מחדש יום לפני ההצגה אני לא מצליח להרדם, אני לחוץ ולפעמים מרגיש שקשה לי לנשום. הדבר מגביל אותי מאוד מבחינה מקצועית ועוצר את ההתקדמות שלי. אשתי טופלה אצל זיו והמליצה לי ללכת אליה לקבלת עזרה. יחד עם זיו בחרנו מסרים לתת המודע שלי שיתנו לי ביטחון וירגיעו את המתח. לאחר מכן עשינו כמה פגישות סקייפ למתן תרגילים שאני יכול להשתמש בהם במצבי לחץ. היום, אני שמח להגיד שהתגברתי על הפחד שלי והמצגות שאני מעביר עוברות בקלות.
שי
צורית
 פניתי לזיו בעקבות תקופת רווקות מתישה ומייגעת. בכל דייט שיצאתי אליו הרגשתי שאו שהוא לא מתאים לי, או שאם אני ממש רוצה, לא רוצים אותי בחזרה. בראיון עם זיו הגדרנו מטרה בשני שלבים. בשלב הראשון ליצור הערכה וקבלה עצמית. בשלב השני להיפתח לזוגיות ולסמוך על עצמי שאני יכולה לבחור בן זוג שבאמת מתאים לי. היום, אחרי שלושה חודשים של הקשבה למסרים, אני בזוגיות שמחה ומאושרת. (דנה)  
דנה
תל אביב
זיו, פנינו אליך בעקבות המלצות, לאחר שניסינו טיפולים אחרים כדי לפתור את בעיית החרדות של הבת שלנו. להפתעתי ולמרות הספקנות שלי השינויים התרחשו כבר אחרי חודש של טיפול! היום טליה מרגישה בטוחה יותר מאי פעם, היא מצליחה לישון לבד בחדר וגם הולכת לפעמים לישון אצל חברים שלה. היא עדיין מבקשת לשמוע את המוזיקה עם המסרים שהכנת לה. נראה לנו שזה משפיע לטובה על כולנו 🙂 תודה רבה ממשפחת שחר
משפחת שחר
חיפה
כמה זה כואב לראות את הבת שלך חוזרת מבית הספר עם דמעות בגלל דחיה חברתית. המצב הלך והתדרדר ויחד עם זה שירן לא הסכימה ללכת לטיפול. שמענו על שיטת המסרים של זיו והחלטנו לנסות. הופתענו לגלות שזה קל ופשוט ודורש שיתוף פעולה מינימלי. אחרי שיחת מיקוד עם זיו קיבלנו את המסרים המוקלטים בתוך מוזיקה והשמענו את זה לשירן בלילה בזמן השינה. היום זאת כאילו ילדה אחרת. אין שבוע שלא נשארת אצלה חברה לישון. נורית משמשית
נורית
שמשית
  יש לנו ילד מקסים וחכם בן 11 שלא אוהב ללמוד. אפס מוטיבציה להכין שיעורים ולהשקיע. החלטנו לעזור לו דרך שיטת המסרים. חייבת לומר שאין מהפך מוחלט. הוא עדיין מעדיף לשחק עם חברים אבל יש יותר נכונות פחות ויכוחים סביב הכנת שיעורי הבית ונראה שכל מה שקשור לבית הספר זורם יותר בקלות. תודה רבה זיו! לילך מזכרון יעקב
לילך
זכרון יעקב