טיפול רגשי לילדים ונוער

טיפול רגשי מותאם אישית המשלב פסיכותרפיה הוליסטית, קינסיולוגיה, דמיון מודרך ו-NLP

נושאי הטיפול:

כל ילד זקוק למבוגר שיאמין בו, כזה שבאמת יקשיב לו, יראה אותו, את הכישרונות והיכולות שלו ויעזור לו למצוא את הדרך הייחודית שלו להגשים את הגאונות הטבעית שטמונה בו. בחיקי נפלה הזכות לטפל הרבה מאוד ילדים ובני נוער שבחרו לתת בי את אמונם. כך זכיתי ללוות אותם בתהליך שינוי משמעותי בו עברו בהצלחה דרך אתגרים וקושי ויצאו לדרך חדשה של הצלחה וביטחון. זהו ללא ספק סיפוק עצום שממלא את לבי בשמחה גדולה בכל פעם מחדש.  

זיו, פנינו אליך בעקבות המלצות, לאחר שניסינו טיפולים אחרים כדי לפתור את בעיית החרדות של הבת שלנו. להפתעתי ולמרות הספקנות שלי השינויים התרחשו כבר אחרי חודש של טיפול! היום טליה מרגישה בטוחה יותר מאי פעם, היא מצליחה לישון לבד בחדר וגם הולכת לפעמים לישון אצל חברים שלה. היא עדיין מבקשת לשמוע את המוזיקה עם המסרים שהכנת לה. נראה לנו שזה משפיע לטובה על כולנו 🙂 תודה רבה ממשפחת שחר
משפחת שחר
חיפה
הבן שלי בכיתה ח', חכם ומוכשר, משקיע בלימודים, אבל יש רק בעיה אחת - כשהוא מגיע למבחן יש לו בלק אאוט. הוא שוכח את כל החומר שהוא למד וידע. הוא היה חוזר הביתה מתוסכל ומיואש. לא ידעתי איך לעזור לו. חברה בעבודה סיפרה לי על מטפלת רגשית שאולי יכולה לעזור. כך הגענו לזיו. תוך כמה פגישות ראיתי שהבן שלי הולך ונרגע והציונים במבחנים התחילו לעלות. זיו מקצועית ויודעת בדיוק איך לעזור ואיפה למקד את תשומת הלב. הרגשתי שהבן שלי בידיים טובות. היום אין זכר לחרדת המבחנים. סילבי משפר
סילבי
שפר
  זיו יקרה, אין לנו מילים כדי להודות לך על השינוי המבורך שהבן שלנו עבר בעזרתך. הוא הגיע אליך עם חוסר ביטחון עצמי, אחרי חרם חברתי שהביא אותו למצב בו סרב ללכת לבית הספר וירידה ניכרת ביכולת הלמידה שלו. במפגשים אתך הוא עבר ריפוי משמעותי וקיבל כלים להתמודדות עם מצבים רגשיים וחברתיים קשים. ממפגש למפגש אתך ראינו שהוא הולך ומתחזק, הביטחון העצמי שלו חזר, הוא נרגע וחזר ללמוד בשמחה. אפשר לאמור שבזכותך אור שלנו שב לעצמו. תודה לך מכל הלב.
יפה ויוסי כהן
כרמיאל

"כל האנשים מוצלחים. אבל אם ימדדו הצלחה של דג לפי יכולתו לטפס על עץ-הוא יחשוב שהוא כישלון" - א. איינשטיי

ילדים רבים מתמודדים עם קשיים רגשיים, חברתיים והתנהגותיים. הטיפול נותן מענה לילד ולבני משפחתו המתמודדים עם קשייו. התהליך משלב טיפול בילד עצמו יחד עם הדרכת הורים במקרה הצורך. במסגרת הטיפול הילד מבטא את קשייו, בהתאם ליכולתו, באמצעים שונים: ציור, פיסול, משחק, קלפים טיפוליים או שיח.

הטיפול מסייע לילד לעבד את רגשותיו וחוויותיו, מלמד טכניקות הרגעה עצמית ושינוי דרכי חשיבה (חשיבה חיובית) ומקנה לילד מיומנויות תקשורת בין אישית. 

מתי כדאי לפנות:

קשיים חברתיים – בדידות חברתית, היעדר מיומנויות חברתיות, דחייה חברתית.

מצוקה רגשית הסתגרות לאורך זמן, המנעות מפעילויות לאורך זמן ללא סיבה נראית לעין, כעסים, חרדות וחוסר וויסות רגשי.

בעיות התנהגות  אלימות פיזית ומילולית, התקפי זעם, קשיי שליטה עצמית וקושי בקבלת גבולות.

רגרסיה  נסיגה פתאומית ומתמשכת בתפקוד הילד.

חרדות ופחדים – המנעויות ממצבים מעוררי מתח ומהזדמנויות להשתתף באירועים שונים.

דגשים בטיפול:

חיזוק הביטחון העצמי – קשיים בלימודים ומצבים חברתיים מאתגרים משפיעים באופן עמוק על ביטחונו העצמי של הילד. זוהי חוויה שעלולה ללוות אותו לאורך כל שנות בגרותו ולחסום את יכולות ההצלחה שלו. מחקרים מראים שכדי להצליח, אדם לא חייב להצליח בלימודים, אבל הוא חייב שיהיה לו ביטחון בעצמו. הטיפול יכול, בין היתר, לעזור לילד לפתח גם את תחושת הביטחון העצמי וגם להביא להצלחה בלימודים.

טיפול רגשי – בתהליך המשלב כלים טיפוליים מגוונים המיושמים באופן יצירתי ובהתאמה לילד, הילד מתחבר אל העוצמה הטבעית שלו, משפר את הדימוי העצמי ועובר ריפוי מעמיק לקשיים שהוא חווה ברמה אישית וחברתית. הטיפול מעניק לילד מגוון רחב של כלים להתמודדות עם רגשות כגון: פגיעות, פחד, כעס, עלבון, תסכול ועצב. הטיפול הרגשי משלב דמיון מודרך, קינסיולוגיה התנהגותית, NLP, "פוקוסינג" ותרפיה ממוקדת גוף, טכניקות טיפול ייחודיות וחדשניות לעבודה רגשית עם ילדים בשילוב של מגע, תנועה וחומרי יצירה לביטוי וריפוי רגשי.

טיפול בחרדות  – בטיפול מאבחנים דרך בדיקה קינסיולוגית מהו הגורם המרכזי לחרדה ומהי הדרך המתאימה ביותר לשחרר אותה. במצבים אלו השפעת הטיפול היא גבוהה ויעילה במיוחד – תוך זמן קצר מגיעים לשחרור המתחים והפחדים וחווים שינוי ושיפור בתחושת הביטחון הכללית.

מי אני ולמה כדאי לכם להיעזר בי?

שמחה להכיר, שמי זיו שערי – מטפלת רגשית בגישה הוליסטית, בעלת למעלה מ-29 שנות ניסיון טיפולי עשיר בליווי ילדים, נוער ומבוגרים בתהליכי שינוי, ריפוי, ושיפור תפקודי למידה. משלבת בעבודתי דמיון מודרך, NLP, EMDR, EFT, TAT, מיינדפולנס, קינסיולוגיה, ומגוון שיטות לריפוי ושיפור איכות החיים דרך שינוי תודעתי.

אני מאמינה שביטחון עצמי חזק וערך עצמי מאוזן הם יסודות מפתח המאפשרים לנו להתמודד עם כל אתגרי החיים. לכן חשוב לי לחבר כל מטופל לכוחות הפנימיים שלו, וללמד אותו לראות את היופי, התבונה והיכולות המדהימות הטמונות בו. במסגרת התהליך אני עושה שימוש בארגז כלים רחב ומשלבת דיוק ומיקוד מטרה בתוך מרחב בטוח, מכיל ומקבל שמאפשר פתיחות, ריפוי ושינוי.

"צריך שכל איש ידע ויבין, שבתוך תוכו דולק נר, ואין נרו שלו כנר חברו, ואין איש שאין לו נר. וצריך שכל איש ידע ויבין, שעליו לעמול ולגלות את אור הנר ברבים, ולהדליקו לאבוקה גדולה ולהאיר את העולם כולו." - הרב קוק

הנה כמה עדויות וסיפורי דרך מרגשים:

זיו היקרה, היום המורה התקשרה לספר לנו שחל שיפור דרמתי בהתקדמות של בננו בבית הספר. הוא יותר מרוכז, יותר נוכח ומשתתף בשיעורים! אחרי שנים של ניסיונות ואכזבות, הפעם אנחנו מופתעים לטובה מהטיפול. בתודה והערכה רבה, משה ושרון
משה ושרון שפר
צפת
זיו, עזרת לי מאוד להתגבר על חרדת המבחנים שלי. ממצב שאני מגיע למבחן בלחץ נוראי ולא מצליח לזכור שום דבר ממה שלמדתי, הגעתי בעזרתך ליכולת מיקוד, ריכוז, ורגיעה גם בזמן המבחן. הציונים שלי השתפרו באופן משמעותי וכל תהליך הלמידה בטכניון יותר קל וזורם. תודה רבה לך! אסף
אסף בן יוסף
קרית ביאליק
 הגעתי לזיו כדי לעבור תהליך עם עצמי ולקבל הדרכה הורית. אני אמא לשלושה ילדים מקסימים. אני אוהבת אותם ויחד עם זאת אני מוצאת את עצמי כועסת עליהם וצועקת עליהם הרבה, במיוחד על הבת הבכורה שלי שמצליחה בכישרון רב להוציא ממני את השדים שאפילו לא ידעתי שיש בתוכי. בפגישות עם זיו עבדנו על הקשיים הרגשיים שלי מול הבת שלי ועל היכולת שלי להתמודד עם הרגשות שלי. כל מפגש היה בשבילי כמו הטענת סוללה. זה חיזק אותי, נתן לי כלים לתקשורת טובה יותר עם הילדים שלי ועם עצמי. הרגשתי שאני פחות כועסת, יותר נינוחה ויחד עם זאת יותר סמכותית. הקשר שלי עם הבת שלי השתפר מאוד וזה גם השפיע עליה באופן מאוד חיובי. היום היא יותר רגועה, משתפת אותי בקשיים שלה והביטחון העצמי שלה התחזק. אני מלאת הכרת תודה וממליצה לכל אמא לעבור תהליך כזה אצל זיו כדי לעזור לעצמה ולילדיה. לימור מטבעון.
לימור
טבעון

רוצים להתייעץ?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

052-321-4792