הכנה לכיתה א'– מתחילים ברגל ימין

מפגשים אישיים להכנה רגשית וקוגניטיבית ללמידה ולבית הספר

נושאי טיפול:

עוד מעט הילד שלכם יכנס לכיתה א', יפגוש ילדים שהוא לא מכיר, ובפעם הראשונה בחייו יתמודד עם מערכת שלמה של ציפיות, כללים ודרישות – מערכת שונה מאוד ממה שהיה מורגל אליו בגן הקטן, המוכר והחמים.

הבשורה הטובה היא שככל שילדכם יהיה מוכן יותר מבחינה רגשית ומצויד בכלים להתמודדות – כך יהיה המעבר קל ומוצלח יותר וכפי שאתם בוודאי יודעים, התחלות הן חשובות במיוחד כי הן משפיעות על כל מה שבא אחרי, והחוויה הראשונית של ילדכם כתלמיד יכולה להשפיע על כל המשך דרכו במערכת החינוך ובחיים בכלל.

היו בטוחים שהילד שלכם חכם, מוכשר ומסוגל ללמוד ולשכלל את היכולות שלו – מאחר ולמידה הינה תהליך טבעי שאנו נמצאים בו מרגע הולדתנו. אבל ככל שאנו מרגישים בטוחים ורגועים יותר, כך הלמידה שלנו יותר יעילה והמהנה ולא רק זאת אלא שמחקרים גם מראים שתחושת הביטחון והשקט הנלווה אליה עוזרים לילדנו ליצור תחושת שייכות, לפתח ולטפח קשרים חברתיים מספקים ולהגיב לאתגרים רגשיים באופן מאוזן ויצירתי.

אלו למעשה הסיבות שבגינן ההכנה החשובה ביותר לתחילת הלימודים בכיתה א' הינה הכנה רגשית והעצמה הבונה אמון ותחושת מסוגלות, וזוהי הסיבה שאני רוצה להציע לכם תוכנית ייחודית המשלבת הכנה רגשית וקוגניטיבית לשיפור תפקודי למידה.

מה בתוכנית?

  • אבחון ייחודי להתאמת דגם הלמידה הדומיננטי של הילד (זה המאפשר לו ללמוד ביתר קלות)
  • לימוד ואימון ב*תרגילי מוח לשיפור הקשב והריכוז – פיתוח ייחודי של ד"ר דניסון (קינסיולוגיה חינוכית)
  • העצמה, הכנה רגשית וחיזוק הביטחון העצמי של הילד
  • הקניית כלים להתמודדות עם תסכולים ולשחרור מתחים
  • שיפור מיומנויות חברתיות
  • יישום פרוטוקול SSP ייחודי לוויסות רגשי וחושי (מבוסס מחקר של דר פורג'ס – מפתח הדגם הפוליווגלי – המדע של תחושת בטוח)

*תרגילי מוחהם סדרת תרגילי תנועה פשוטים שפותחו על ידי ד"ר דניסון. התרגילים נועדו ליצור קשרים עצביים חדשים במערכת מוח – גוף ולעודד את כל חלקי המוח לפעול בסנכרון. התרגילים עוזרים במצבי ADHD לשיפור קשב וריכוז, דיסלקסיה, קואורדינציה, כתיבה, ארגון והתמצאות במרחב וקישורי למידה נוספים.

מי אני ולמה כדאי לכם להיעזר בי? 

שמחה להכיר, שמי זיו שערי – מטפלת רגשית בגישה הוליסטית, בעלת למעלה מ-29 שנות ניסיון טיפולי עשיר בליווי ילדים, נוער ומבוגרים בתהליכי שינוי, ריפוי, ושיפור תפקודי למידה. משלבת בעבודתי דמיון מודרך, NLP, EMDR, EFT, TAT, מיינדפולנס, קינסיולוגיה, ומגוון שיטות לריפוי ושיפור איכות החיים דרך שינוי תודעתי.

אני מאמינה שביטחון עצמי חזק וערך עצמי מאוזן הם יסודות מפתח המאפשרים לנו להתמודד עם כל אתגרי החיים. לכן חשוב לי לחבר כל מטופל לכוחות הפנימיים שלו, וללמד אותו לראות את היופי, התבונה והיכולות המדהימות הטמונות בו. במסגרת התהליך אני עושה שימוש בארגז כלים רחב ומשלבת דיוק ומיקוד מטרה בתוך מרחב בטוח, מכיל ומקבל שמאפשר פתיחות, ריפוי ושינוי.

מה מספרים ההורים:

היי זיו יקרה, פנינו אליך כדי לעזור לבת שלנו עם המעבר לכיתה א'. היא חכמה מאוד וקולטת הכול מאוד מהר אבל יש לה הרבה פחדים וחששות לקראת השינוי הגדול וגם ראינו שקשה לה להתמודד עם תסכולים וקשיים רגשיים. אני שמחה לספר לך שאחרי המפגשים איתך היא יותר רגועה, ומתמודדת עם קשיים באופן יותר בוגר. התחלנו את שנת הלימודים עם התרגשות חיובית. הטיפול השפיע לטובה גם על היחסים של בתנו עם אחותה הקטנה (יש הרבה פחות מריבות והצקות) אז...אנחנו מרוצים מהתהליך איתך. אשמח להמליץ עליך לאימהות אחרות
משפחת לוין
יוקנעם
הבן שלנו נשאר בגן שנה נוספת, הגיעה הזמן להתכונן לכיתה א' ועדיין הרגשנו שהוא לא בשל רגשית. קשה לו לקבל סמכות, הוא חסר שקט ומתקשה להתרכז בדברים שלא מעניינים אותו. הגענו אליך בעקבות המלצה. עברנו איתך תהליך משולב – טיפול רגשי לבננו ופגישות להדרכת הורים איתך. אנחנו מרגישים שכולנו עברנו תהליך משמעותי איתך. והיום אנחנו כהורים יודעים להציב גבולות באופן סמכותי יותר וגם יש לנו יותר כלים כדי לעזור לבננו להתמודד עם הקשיים הרגשיים שלו – הוא יותר יציב ורגוע, סקרן ונהנה ללמוד. אנחנו מודים לך על הדרך שעשית אתנו ומאמינים שעוד נהיה בקשר בעתיד
משפחת שמחוני
קרית ביאליק
זיו יקרה, לאחר סדרת מפגשים איתך, אנחנו רואים שיפור ניכר אצל הבת שלנו – היא יותר רגועה, יותר מרוכזת, מצליחה ביתר קלות לתקשר במצבי קושי ולבקש עזרה, נראה שהביטחון העצמי שלה השתפר. אנחנו שמחים שפנינו אליך בתהליך הכנה לכיתה א' ומודים לך על הכול
משפחת הללי
מעלות

רוצים להתייעץ?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

052-321-4792