.

.

.

לאהוב את עצמי

חופש ממתחים ולחצים
שחרור מחרדות ופחדים
חיזוק הביטחון העצמי
שיפור תפקודי למידה
שכלול התקשורת והיחסים
שינוי הרגלי אכילה
שינוי הרגלי אכילה
שקופית קודמת
שקופית הבאה

העצמה, שיפור הביטחון והערך העצמי לנערות ונערים

מפגשים אישיים אונליין או בקליניקה

במהלך עשרות השנים בהן אני עובדת כמטפלת זכיתי לעבוד עם הרבה נערים ונערות. בעבורי זוהי  חוויה מיוחדת ומרגשת המלווה בתחושת שליחות, שכן אני פוגשת אותם ואותן בנקודת זמן מאוד משמעותית וגורלית על קו הזמן – נקודה בה הם מתמודדים עם שינויים הורמונליים, פיזיולוגיים וקוגניטיביים המאפיינים את גיל ההתבגרות, תעצומות הרגש שלהם גבוהות וכל זה נמהל בבלבול רב ובניסיון למצוא את הדרך הייחודית שלהם בעולם מלא מסרים ואידיאלים סותרים (המגיעים אליהם מכל עבר)

אז כן! אני אוהבת (ואפילו מאוד!) לעבוד עם נערות ונערים. להיות שם בשבילם בתקופה כל כך משמעותית ומעצבת. ללמד אותם כלים ממשיים לחיים, לעזור להם ולהן לראות את היופי, התבונה, הכישרונות והייחודיות שלהם ולהיות קשובים לקול הפנימי.

וכשאנחנו מסיימים את התהליך הטיפולי, אני יודעת שציידתי אותם היטב, הענקתי להם ארגז כלים מגוון ודאגתי שהם יפגשו את העתיד שלהם  -חזקים, בטוחים, רגועים, אוהבים, מקבלים ומעריכים יותר את מי שהם.

 

מי אני? 

שמחה להכיר, שמי זיו שערי – מטפלת רגשית בגישה הוליסטית, בעלת למעלה מ-29 שנות ניסיון טיפולי עשיר בליווי ילדים, נוער ומבוגרים בתהליכי שינוי, ריפוי, ושיפור תפקודי למידה. אני משלבת בעבודתי מגוון כלים ושיטות טיפול: דמיון מודרך, NLP, EMDR, EFT, TAT, מיינדפולנס, קינסיולוגיה ומסרים תת הכרתיים.

 

נושאים בהם אנו נוגעים בתהליך:
  • חיזוק הביטחון, הדימוי והערך העצמי

  • פיתוח אמון במסוגלות ובכוחות האישיים מתוך קבלה עצמית והעצמה

  • פיתוח אסרטיביות- היכולת להציב את הגבולות שלי

  • יצירת הסכם שלום עם הגוף שלי  – עיסוק במודל היופי ואיך הוא בא לידי ביטוי בתרבות שלנו

  • בניית וניהול מערכות יחסים בין-אישיים

  • תקשורת ופיתוח מיומנויות חברתיות

  • ניהול זוגיות ומיניות בריאה

  • התמודדות עם עולם הרשתות החברתיות

  • כלים להתמודדות עם רגשות וקונפליקטים

  • חיזוק המוטיבציה והצבת מטרות

  • תהליכי קבלת החלטות והקשבה לקול הפנימי שלי

    שאלות מהותיות העולות במפגשים – מי אני? מה האיכויות המיוחדות שלי? איך אני יודעת לבחור מה נכון לי? איך אני מתמודדת עם דחיה חברתית וחוסר ביטחון? מה עושים עם כל התסכול והכעס שאני מרגישה? ואיך ממשיכים ללכת לבית הספר גם כשזה ממש לא בא לי? איך אני יכולה לאהוב את עצמי למרות שאני לא אוהבת את הגוף?

למי התהליך מתאים?

בנים ובנות בגילאי 11-18

תהליך העצמה מתאים גם לנשים צעירות ולאימהות.

הפגישות מתקיימות אונליין או בקליניקה.

התהליך כולל:

  • שיחה מקדימה עם ההורים
  • 10 פגישות אישיות – טיפול רגשי משולב אימון אישי- אונליין או בקליניקה – כל מפגש 45 דקות
  • ערכת מסרים תת-הכרתיים להעצמה וחיזוק הביטחון העצמי דרך תת המודע (לא חובה )

אשמח לעזור גם לנער/ה שלכם לפרוח, לזרוח, לפרוש כנפיים ולעוף רחוק!

מוזמנים ליצור אתי קשר.

שיחת טלפון לייעוץ ראשוני ללא תשלום.

מעט ממה שכתבו לי מטופלים והוריהם:

זיו יקרה, רצינו לספר לך שאורי שלנו התחיל את שנת הלימודים בבית ספר החדש ברגל ימין. למרות החששות שלנו, נראה שהשנה הכול הולך ביתר קלות – אורי יותר שמח להיפגש עם החברים החדשים שלו, הוא יוזם ויוצר קשרים חברתיים (זה חדש שלנו), הביטחון העצמי שלו השתפר מאוד והוא אפילו התחיל לעשות ספורט. אנחנו רואים שינויים משמעותיים בזכות התהליך שהוא עבר איתך לפני המעבר לחטיבה. אנחנו מודים לך מאוד על הכול!
משפחת צפיר
מנהריה
זיו, רצינו להודות לך על הטיפול שלך. קודם כל האווירה בבית השתנתה. יותר נעים לנו ביחד. שרון מצליחה לדבר אתנו על הקשיים שלה ובזכות ההדרכה שלך אנחנו גם מצליחים להכיל אותה ולתמוך בה באופן שהיא זקוקה. היא שמחה, בטוחה ומשוחררת יותר. את מקצועית, קשובה ועדינה ואנחנו שמחים שלשרון יצא לעבוד אתך, ללמוד ממך ולקבל ממך כלים חשובים לחיים. אנחנו עליך ממליצים בחום!
משפחת בן יוסף
קרית ביאליק
 פניתי לזיו שערי בעקבות אכילה רגשית של הבת שלי. ראיתי שהיא במצוקה ולא ידעתי איך לעזור לה. היום אני מבינה שהטיפול עם זיו – זה הדבר הטוב ביותר שיכולתי לעשות בשבילה – הבת שלי יותר רגועה ובטוחה, היא מצליחה להבין את עצמה ואני יודעת שיש לה כלים רגשיים להתמודדות עם הקשיים שלה. הטיולים למקרר פסקו והיא מגלה תחומי עניין חדשים. אני כל כך שמחה עם השינויים!
עדינה כהן
מכרמיאל

אתם מוזמנים להתקשר אלי לשיחת ייעוץ ללא תשלום

ניתן גם להשאיר פרטים ואחזור אליכם בהקדם

052-321-4792