שיטת המסרים התת-הכרתיים בשילוב NLP להעצמה ולריפוי

"כשאנחנו משנים את הדרך בה אנו מתבוננים על המציאות, המציאות עצמה משתנה"
ד"ר וויין דייר

שיטת המסרים התת-הכרתיים המוכרת גם בשם מסרים סאבלימינליים הינה דרך קלה ויעילה לאמן את המוח ואת התת מודע שלנו לדיאלוג פנימי, חיובי ותומך המוביל להרגשה בטוחה ונוחה עם עצמנו וליצירת חיים שמחים, מחוברים ומוגשמים.

מתוך הניסיון הטיפולי שלי נוכחתי לדעת שישנם 7 חסמים עיקריים בתת המודע שלנו המקשים עלינו בכל תחומי החיים:

  1. אני לא מספיק טוב – מתחיל בילדות כתוצאה מביקורת שאנו מקבלים מהסביבה. כתוצאה מכך, מתפתחת הרגשה ואמונה פנימית שאני לא מספיק חכם.. לא מספיק יפה.. לא מספיק חרוץ.. וכו'. הרגשה זו ממשיכה ללוות אותנו גם בבגרותנו.
  2. אני שונה – כתוצאה מהשוואות שאנו עושים, הייחודיות שלנו הופכת לתחושת שונות העלולה להתפתח לחוסר ביטחון ופחד מדחייה.
  3. אני לא שייך – תחושת שייכות מתפתחת בגילאים מוקדמים ונותנת ביטחון בסיסי של בית והגנה. היא יכולה להיות קשורה למהות הקשר בין הילד להורה או לחוויה הראשונית של הילד במסגרות.
  4. אני לא אהוב – בילדות אנו עלולים לתרגם כעס ותסכול של ההורים כדחייה וחוסר אהבה.
  5. אני לא יכול – תחושת מסוגלות והכרה ביכולות פנימיות הינה קריטית להתמודדות שלנו עם אתגרי החיים. כשבילדות אנו לא מקבלים מספיק עידוד או שיקוף ליכולות שלנו, יכולה להיווצר אמונה פנימית בחוסר המסוגלות שלנו.
  6. העולם הינו מקום קשה ולא בטוחתפיסת חיים מהותית שלרוב מועברת מההורה לילד.
  7. אין לי מספיק וכך גם לא יהיה ליתודעת חוסר הגורמת לקנאה, קושי לחלוק ולתת, וכיווץ כללי מול השפע של החיים.

תארו לעצמכם איך חייכם היו נראים אם היינו מתכנתים את התת מודע שלנו ומחליפים את החסמים בתפיסות והאמונות הבאות:

  1. אני טובה ונהדרת בדיוק כפי שאני.
  2. אני ייחודי, מיוחד וחד פעמי.
  3. אני מוצאת את החיבורים והקשרים שטובים ומיטבים עמי.
  4. אני אהוב בדיוק כמו שאני.
  5. אני יכולה. יש לי יכולות וכוחות להגשים כל מטרה שחשובה לי.
  6. אני חי בעולם מיטיב הרוצה בטובתי.
  7. יש לי כל מה שאני זקוק לו ותמיד יהיה לי. יש שפע ויש מספיק לכולם.

למי מתאים לעבוד בשיטת אימון מוחי עם מסרים תת הכרתיים?

המסרים מתאימים לכולם ואפשר לעבוד עם מסרים תת הכרתיים בכל הגילאים – החל מתינוקות ועד גיל 120+

באילו תחומים ואיך זה יכול לעזור לנו?

שיטת המסרים הינה טכנולוגיה המאפשרת לגייס את המוח ואת התת מודע שלנו לטובתנו ולהביא תועלת בכל תחומי החיים – יחסים, שיפור הישגים, יותר רוגע ושקט, יותר ביטחון, שיפור הבריאות, יצירת גישה חיובית לחיים, שחרור ביקורתיות פנימית, מציאת זוגיות ועוד

מסרים תת-הכרתיים לילדים

קרה לכם פעם שהבנתם משהו או שחררתם דפוס שמעכב אתכם וחשבתם לעצמכם "למה לא עשיתי את זה קודם?"

רוב הקשיים והדפוסים הפנימיים המעכבים שלנו מתהווים כבר בגיל הילדות המוקדמת. אנחנו מתבגרים, אך הדפוסים ממשיכים לנהל אותנו.

יש לכם אפשרות לקצר את הדרך עבור הילדים שלכם ולחסוך מהם קשיים מיותרים!

וזה כל כך פשוט – הילד מקשיב למוזיקה נעימה אשר בתוכה מוטמעים מסרים חיוביים, הוא מפנים את המסרים ורגשותיו והתנהגותו משתנים לטובה בהתאם.

איך זה עובד?

מסרים תת הכרתיים מכוונים ישירות לעדכון תת המודע. העבודה מתבצעת עם מסרים שמיעתיים המוטמעים בתוך מוזיקה, אשר מכוונים כך שהאוזן הרגילה אינה שומעת אותם באופן מודע, אך תת המודע שומע וקולט אותם ללא התנגדות. תהליך זה יוצר הטבעה חדשה של תפיסות המתקנות את האמונות אשר אינן משרתות אותנו עוד.

סיפור האהבה שלי עם מסרים תת-הכרתיים התחיל בזכות עלמה – ילדה בת 6 אותה לא פגשתי. אמה של עלמה הגיעה אלי להדרכת הורים וסיפרה לי על בתה היפיפיה עם תלתלי הזהב שחווה קושי גדול עם הדימוי העצמי שלה. כל בוקר הייתה בוכה וצועקת שהיא לא יפה ולמה אין לה שיער חלק. כל הניסיונות של אמה לשכנע אותה ולהסביר לא עזרו. היה לי ברור שעלמה צריכה לעבור שינוי ברמת תת המודע שלה. ידעתי שמסרים תת-הכרתיים בשינה יכולים לעזור לה מאוד כדי להפנים את המסר על הנראות שלה באופן עמוק ויסודי. החלטתי ללמד את אמא שלה איך עושים את זה. כדי להיות יעילה יותר הזמנתי קבוצת אמהות נוספות להדרכה על כללי היסוד למסרים תת-הכרתיים בשינה להעצמת ילדיהן. מפגישה לפגישה עמן החלו האמהות לדווח על שינויים המתרחשים אצלן בבית, כמו ניסים קטנים בכל פעם. שיפור בתקשורת, חיזוק הביטחון. הילדים היו רגועים יותר והיחסים בבית השתפרו. תוך שבועיים עלמה השתחררה לגמרי מהקשיים שלה, היא יצאה בקלות מהבית והתחילה אפילו לחבב את השיער המיוחד שלה…

ראיתי גם שהאמהות עצמן יכולות להעזר במסרים מעצימים ומרגיעים והתחלתי להכין מסרים תת-הכרתיים המיועדים לאמהות. גם כאן הדיווחים היו מפתיעים. פחות כעס, תקשורת משופרת, האמהות הרגישו שמחות יותר ורגועות יותר. נפעמתי לראות את העוצמה של הכלי הזה והתחלתי ליישם אותו עם מטופלים נוספים. בכל המקרים תהליכי השינוי והריפוי הואצו ולפעמים אף יצרו מהפך. כך הבנתי שזה כלי שחשוב לי להנגיש אותו לכמה שיותר אנשים ולעזור גם לאלה שאינם מטופלים שלי.

רוצים להתייעץ?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

052-321-4792

נושאי טיפול: