קורס להורים להעברת מסרים תת-הכרתיים 

 דמיון מודרך ומסרים תת-הכרתיים בשינה להעצמת ילדים - 4 מפגשי הדרכה להורים

 הורים יקרים, אני מזמינה אתכם ללמוד כלי עוצמתי, עדין ופשוט שיאפשר לכם לעזור לילדיכם להתמודד בהצלחה עם אתגרים רגשיים ולחיות בביטחון, בשמחה ובתחושת מסוגלות וערך עצמי גבוה

השינוי המהותי בחיי ילדיכם הוא בידיים שלכם, בואו להיות פיית החלומות של ילדיכם!

עבודה עם דמיון מודרך ומסרים תת־הכרתיים תעזור לילדיכם:

תת המודע משפיע על הגישה הבסיסית שלנו לחיים ולאתגרים איתם אנחנו מתמודדים. כשיש לנו תפיסה חיובית לגבי עצמנו ולגבי הסביבה שלנו, זה מאפשר לנו להגשים את עצמנו ולהביא את היכולת האמיתית שלנו לידי ביטוי. בדיוק כפי שהתת־המודע שלנו משתמש בדימויים בזמן החלימה, כך ניתן באמצעות הנחיית הדמיון בדימויים ובמסרים מרגיעים ומעצימים  ליצור שינויים מהותיים ועמוקים בתת המודע. כתוצאה מכך, נוכל לעזור לילדינו להיות שמחים, בטוחים ולהתמודד ביתר קלות עם אתגרי החיים. 

מה התועלת בדמיון מודרך לילדים?

דמיון מודרך הינו כלי עדין ועוצמתי המשתמש בעולם הדימויים ובשיטות הרגעות והרפיה ליצירת שינוי בתת המודע. ילדים צוללים בקלות ובהנאה לתוך עולם הדמיון. הניסיון רב השנים שלי בעבודה עם ילדים אפשר לי להיווכח כמה הדמיון הוא כלי משמעותי עבור ילדים, וכמה מהר הם מגיבים לעבודה בדמיון מודרך. השינויים מתרחשים במהירות מפתיעה ונשמרים לאורך זמן.

מסרים תת־הכרתיים בלילה – איך זה עובד ומהם היתרונות?

כדי להגיע ליעילות מרבית בעבודה עם דמיון מודרך, על המוח להיות במצב הרפיה וקליטה. בעבודה עם ילדים קל יותר להגיע למצב זה בזמן שהם ישנים.

בזמן השינה – תת המודע של הילד פתוח למסרים מעצימים ומרגיעים והפתיחות מאפשרת שינוי מהותי ויציב בדפוסים שאנו רוצים לעזור לילד לשנות. המסרים יעילים במיוחד כאשר הם מותאמים באופן אישי לכל ילד.

במפגשי הדרכה:

  • נלמד לעבוד עם דמיון מודרך, עולם הדימויים של תת המודע ומסרים תת־הכרתיים בשינה בגישה ייחודית.
  • נתרגל טכניקות להרפיה ושחרור ממתח.
  • נשוחח על עבודה רגשית עם ילדיכם בבית.
  • נאמץ כלים משיטת NLP להעצמה אישית של ההורים ולחיזוק הדימוי העצמי של ילדינו
  • נתבונן במצבים מאתגרים ביחסינו עם הילדים ונלמד דרכי צמיחה והעצמה הורית

 

רוצים להתייעץ?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

052-321-4792

מה לקוחות מספרים

אני משתמש בכלים שרכשתי על בסיס יומי והם תורמים רבות לשיפור איכות חיי ושמחת החיים שלי.  ההרצאות של זיו מרתקות, ומאירות עיניים. זיו מנחה מחוננת שיודעת כיצד להחזיק את הקהל שלה מרותק ומעורב.  ההרצאות מפתיעות, חדשניות ומקנות למשתתפים כלים פשוטים ומעשיים. ממליץ בחום. יוסף ענבר - עו"ד ומאמן אישי  
 יוסף ענבר
עו"ד ומאמן אישי  
. זיו היא מרצה מהסוג הנדיר - מרצה מרתקת, המביאה עומק משנה חיים בפשטות. הלימוד התאורטי תמיד נתמך בדוגמאות ובהתנסויות חווייתיות, ותמיד ביצירתיות מעוררת השראה מתוך נוכחות והקשבה מלאה לקהל הנמצא אתה.  מעבר לתכני ההרצאות המרתקים זיו היא מורת דרך, המביאה אמיתות גדולות וכלים משני חיים בדרך נגישה ופשוטה.  התכנים העמוקים והמורכבים מובאים באופן קל, פשוט, מאיר וחיובי וכך, הלימוד חודר בקלות לתוך החיים עצמם! תמיד יצאתי מכל הרצאה ולימוד ערנית, מחוברת ומלאה בהשראה וכלים פרקטיים ואפקטיביים לעבודתי ולחיי. אני ממליצה בחום לכל מי שמחפש להתחבר להשראה, תבונה, יצירתיות ועומק. לכל מי שמחפש להיטיב עם עצמו ועם סובביו.
רות לבנה
עו"ס
אני מכיר את זיו שערי קרוב ל 20 שנים. כמטפלת, מורה לשיטת עדימה כמנחת סדנאות וכמדריכה מקצועית. יש לה יכולת נדירה ליצור סביבה תומכת מכל קבוצת אנשים, וכן לתת כלים שימושיים לטיפול, חינוך ועבודה עם ילדים עם קשיי למידה. הייתי מטפל גם לפני שלמדתי אצל זיו, אך אצלה גם צמחתי נפשית ורוחנית וגם קבלתי כלים ששפרו את הישגי התלמידים שאני עובד אתם באופן משמעותי. בנוסף קבלתי כלים לעבודה עם מורים והורים.
צביקה לקח
מטפל בהבעה ובשיטת עדימה במערכת החינוך