טיפול, אבחון ומנטורינג לבוגרים

הטיפול משלב שיטות טיפול שונות בהתאם לאישיות המטופל ומטרת הטיפול: פסיכותרפיה הוליסטית, דמיון מודרך, קינסיולוגיה, NLP ,שיטת המסרים התת- הכרתיים והדרכת הורים

אתם מוזמנים להתקשר אלי לשיחת ייעוץ ללא תשלום 

בהמשך ניתן לקבוע פגישה בקליניקה או פגישת אונליין

רוצים להתייעץ?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

052-321-4792

מה לקוחות מספרים

הגעתי לזיו כדי לעבור תהליך עם עצמי ולקבל הדרכה הורית. אני אמא לשלושה ילדים מקסימים. אני אוהבת אותם ויחד עם זאת אני מוצאת את עצמי כועסת עליהם וצועקת עליהם הרבה, במיוחד על הבת הבכורה שלי שמצליחה בכישרון רב להוציא ממני את השדים שאפילו לא ידעתי שיש בתוכי. בפגישות עם זיו עבדנו על הקשיים הרגשיים שלי מול הבת שלי ועל היכולת שלי להתמודד עם הרגשות שלי. כל מפגש היה בשבילי כמו הטענת סוללה. זה חיזק אותי, נתן לי כלים לתקשורת טובה יותר עם הילדים שלי ועם עצמי. הרגשתי שאני פחות כועסת, יותר נינוחה ויחד עם זאת יותר סמכותית. הקשר שלי עם הבת שלי השתפר מאוד וזה גם השפיע עליה באופן מאוד חיובי. היום היא יותר רגועה, משתפת אותי בקשיים שלה והביטחון העצמי שלה התחזק. אני מלאת הכרת תודה וממליצה לכל אמא לעבור תהליך כזה אצל זיו כדי לעזור לעצמה ולילדיה. לימור מטבעון.
לימור
טבעון
זיו, עזרת לי מאוד להתגבר על חרדת המבחנים שלי. ממצב שאני מגיע למבחן בלחץ נוראי ולא מצליח לזכור שום דבר ממה שלמדתי, הגעתי בעזרתך ליכולת מיקוד, ריכוז, ורגיעה גם בזמן המבחן. הציונים שלי השתפרו באופן משמעותי וכל תהליך הלמידה בטכניון יותר קל וזורם. תודה רבה לך!
אסף בן יוסף
קרית ביאליק
  המפגש עם זיו אפשר לי לזהות בתוכי יכולות שהיו קודם לכן ברמת הכמיהה, אפשרה לי להפוך חומר במחשבה לחומר יוצר. שיטת עדימה מאוד השפיעה על חיי במובן שהיא יצרה דרך בתוכי, מעצימה ומאפשרת לי להעצים אחרים. אני מודה לך זיו.
יולי
כמון
הגעתי לזיו בהמלצה חמה של קרובות משפחה שלמדו בקורס שלה. שמעתי עליה ועל ההשפעה העמוקה שהיתה לה עליהן זמן רב. כשהגעתי, ברגע הנכון, מצאתי מורת דרך. לא פחות. זיו מעניקה לי בכל מפגש: כלי, אופן ודרך להשיל עיכובים ולהעמיק בחיבור רך ומעצים ביני לביני. ביני לקרוביי ולמעשיי בעולם. אני מגיעה מאד מרחוק וכל סנטימטר בדרך שווה. אני מרגישה שגבהתי בעקבות המפגש עם זיו. מקסים ויעיל במיוחד הוא השימוש בהקלטה התת הכרתית. אני מקווה ומתכוונת לקנות הקלטה כזו לאמא שלי ולחברותיי הקרובות. זו המתנה הכי טובה שיש.
תמר
בנימינה
המפגש עם זיו ושיטת עדימה עשה מהפך בחיי, יצר תפנית משמעותית והפיח בי תקווה ושמחה של מציאת דרך. אני משתמשת בכלים שרכשתי במפגשים לריפוי עצמי ורואה את השינוי מתהווה, לאט ובטוח. אמנם יש קפיצות לתבניות מוכרות ואמונות חוסמות אולם יש לי את היכולת להתבונן לראות ולעשות את השינוי. יכולת זו מגבירה את הנחישות להלך בבטחה בדרך אחרת. הכלים הטיפוליים מלווים אותי יום יום והם חלק מחיי. החיים שלי ממשיכים לזרום עם דאגות וקשיים אולם איני נשאבת אליהם. יש לי היום יכולת להתחבר לשקט הפנימי שלי, לשלווה ולשמחה אמיתית. במהלך הקורס נסעתי לחופשה, ערב הנסיעה עברתי חוויה מדאיגה בבית. השתמשתי בטיול בכלים וקרו לי ניסים. הצלחתי לשחרר את הדאגה ולהיות בנוכחות, להינות מהרגע וזאת הייתה תחושה מרגשת. המחברת הייתה איתי לאורך כול השבוע וזה הזמן ליישם את הקורס בחיים, זה היה סיכום מעשי מקדם ונפלא. תודה לך זיו, הדוגמא האישית והאישיות שלך שמשו לי השראה ואפשרו את השינוי.
חנה
קרית ביאליק
כמו רסיסי אור שליקטתי מהיקום, אל עצמי, אל המהות שלי ואל ההוויה הפנימית שלי. זוהי המתנה שרציתי כשהתפללתי לאלוהים שיעזור לי. בזמן הכי קשה נפתח שער גדול ורחב ולא פחדתי להיכנס אליו בראש מורם ובסקרנות ילדותית, אני מרגישה ששיטת עדימה אספה אותי חזרה אל עצמי וגילתה לי את עצמי, שחלק ממנו לא זכרתי בכלל. ננסך בי ביטחון בזמן קשיים ובזמן השמחה. חווה אמונה יופי וטוב במה שקרה וקורה, בעבר בהווה וגם בעתיד. מצאתי ולמדתי כלים כול כך משמעותיים לחיים שלי ולגוף שלי. אני אסירת תודה על המפגש עם זיו ועדימה, ואני יודעת שהמפגש הזה, אלוהים יצר אותו - כי התפללתי והתחננתי לזה. ואלוהים בשבילי זו אהבה טהורה אמיתית ונקייה ששומעת הכול ויודעת להפגיש את האדם עם עצמו. אני רוצה לעזור לאנשים לחפש את המתנה שלהם לעצמם, שיאמינו ויתחזקו מול החיים. עדימה בשבילי זה חיפוש שהתגשם, שאלה ותשובה, חקר פנימי עמוק נכון ומאוזן. תודה רבה וגדולה. יסמין.
יסמין
יודפת

נושאי טיפול: