זיו שערי

אני מאמינה בנפלאות האהבה שמרפאה נפשות, בקסם האמונה שפורצת גבולות, בכוח הרצון וההתמדה שמביאים הצלחות ובשקט הקשב שמעלה את אמיתות הנפש

זיו שערי – ילידת 1966, מלמדת ומטפלת במרכז ובצפון הארץ, מנחה, מאמנת, מאבחנת מקצועית ומטפלת ותיקה ומנוסה בשיטת קינסיולוגיה רב-תחומית ומפתחת שיטת עדימה ושיטת המסרים התת-הכרתיים להעצמה וריפוי.

סיפור האהבה שלי עם תחום הריפוי התחיל בילדות שלי. אבי ואני נהגנו לצאת למסעות ליקוט צמחי מרפא בטבע. מגיל קטן מאוד ידעתי לזהות חלק גדול מצמחי המרפא שגדלו בסביבה שלי והכרתי את תכונות הריפוי השונות של כל אחד ואחד מהם. היה לי ברור שלטבע יש כוחות ריפוי היכולים לסייע לנו להשתחרר מקשיים פיזיים ונפשיים. הרגשתי שעולם הריפוי הוא חלק טבעי ממי שאני.

לימים, כשהתבגרתי, שמתי לב שקורה קסם מיוחד כשאנשים משתפים אותי בקשיים שהם חווים. יכולתי באופן טבעי לדעת איך לעזור להם לפתור את מצוקות נפשם. גיליתי שכשאני מקשיבה להם לעומק אני מצליחה לשמוע ולראות מעבר למילים ושקיימת בי אינטואיציה חזקה שמנחה אותי ומאפשרת לי לדעת מה נכון לתהליך הריפוי. הבנתי שזאת המתנה שלי ושעלי לממש אותה.

התפתחתי וגדלתי דרך מסעות אישיים בחיי, תוך התבוננות מעמיקה, לימוד נפש האדם, מסתורי הרוח ורזי הריפוי. למדתי לעומק מגוון רחב של שיטות טיפול הוליסטיות: קינסיולוגיה, דמיון מודרך, NLP, טיפול ממוקד גוף, טיפול אנרגטי ועוד.

פתחתי קליניקה פרטית וזכיתי ללוות ילדים ומבוגרים רבים במסע שלהם לריפוי, שינוי והתפתחות.

היכולת שלי לראות את הייחודיות והעוצמה המיוחדת של כל אחד עזרה לי להעצים, לחזק ולעזור למטופלי להתוודע ולהתחבר אל כוחותיהם הפנימיים, להגשים את עצמם ואת הגאונות הטבעית שבהם באופן מירבי וללכת בדרך הנכונה עבורם.

במהלך שנים רבות של טיפול, מחקר ולמידה הבנתי באופן עמוק שהגוף שלנו חכם מאוד. הגוף יודע ומבין דברים הרבה לפני שאנו מודעים לכך בעצמנו. ראיתי שכאשר אנחנו לומדים להקשיב לגוף שלנו זה מאפשר ריפוי והבנה של תהליכי הנפש ושיטת הקינסולוגיה מאפשרת לי להתחבר לחכמה פנימית זו במהלך הטיפול.

הבנתי שבתוך כולנו קיימת ליבה פנימית מקורית מלאת יופי, חכמה, עוצמה ויכולות ייחודיות וכשאני מובילה את האדם להתחבר למהות האותנטית שלו מתרחש שינוי מהותי ומשמעותי בכל הרמות.

ראיתי שכשאדם לומד להקשיב לעצמו באופן מקבל וחומל הריפוי הפנימי מתרחש מעצמו.

אחרי 18 שנה של ניסיון טיפולי, מתוך כל ההבנות הללו נולדה שיטת עדימה המשלבת שלושה מימדים: אבחון קינסיולוגי, חיבור לליבה הפנימית ופסיכותרפיה הוליסטית ממוקדת גוף.

לימדתי את השיטה והכשרתי מטפלים במכללת מדיקולג' ובקורסים ברחבי הארץ.

היום, אחרי 28 שנים, כהמשך ישיר של כל הניסיון שצברתי, אני רוצה להנגיש את הכלים, הידע והעזרה הטיפולית לקהל הרחב. פיתחתי את הגישה הייחודית של מסרים תת-הכרתיים המיועדים ליצור שינוי מהותי ברמת התת-מודע. השימוש במסרים פשוט יעיל ונגיש לכולם. מזמינה אתכם לבקר בחנות באתר ולהנות ממגוון כלים לריפוי ועזרה עצמית ומהשפע והידע הזמין במחירים השווים לכל נפש.

אני מאמינה ביכולתו הבלתי מוגבלת של האדם לצמוח, להתפתח, לגדול ולהתקרב אל עצמו המקורי, ומתוך זה להעניק לעולם.

אני מאמינה כי לכל אדם יש דרך משלו להגשמה והצלחה בעולם זה וכל שעלינו לעשות, הוא להקשיב לאיתותי הנפש כדי לזהות את דרכנו הייחודית בעולם וללכת בה. נועדנו לחיות חיים מלאים, שמחים ומאושרים ואסור לנו לוותר על זכות בסיסית זו.

אני מאמינה שאנו היוצרים את המציאות של עצמנו ועל כן גם יכולים לשנותה.

רוצים להתייעץ?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

052-321-4792