טיפול ואבחון בשיטת עדימה

"אם ברצונך לשנות דבר מה בחייך, יש רק מקום אחד להביט בו - בתוכך. וכשאתה מביט, עשה זאת באהבה"
ד"ר לן

הטיפול בשיטת עדימה הינו חוויה מרתקת המובילה את האדם להתוודע ולהתחבר אל כוחותיו הפנימיים, להגשים את עצמו באופן מרבי מתוך קשב עמוק ואומץ לגעת באמת הפנימית ולמצוא את הדרך הייחודית לו בעולם. 

התהליך הטיפולי מתבצע בארבעה שלבים: 
1. שלב הגדרת המטרה. 

2. שלב הזיהוי והאבחון  מתבצע דרך בדיקה קינסיולוגית, המאפשרת תקשורת לא מילולית עם הגוף, הנפש, המוח והנשמה. אבחון זה מאפשר לזהות במדוייק באיזו רמה מתוך שבע הרמות נמצאת החסימה, אשר גורמת לבעיה, קושי, עיקוב ומה הדרך המתאימה והנכונה ביותר לשחרור וריפוי. 

3. שלב השחרור, הריפוי והתיקון  במגוון כלים העומדים לרשותו של המטפל. 

4. שלב ההתחדשות והאינטגרציה  זהו שלב התובנה ההפנמה והישום של השינוי בהווה. 

ארגז הכלים של מטפל 'עדימה' עשיר ומגוון וכולל שיטות טיפול חדשניות וייחודיות, זאת בנוסף לשימוש יצירתי בכלים ידועים ויעילים כגון: מדיטציה, mindfulness, ריפוי בנשימה, קול, תנועה, מגע מרפא, הליכת שמונה, NLP, ריפוי אנרגטי, קריאה אינטואיטיבית, דמיון מודרך, קלפים טיפוליים ומסע על קו הזמן.

שיטת עדימה פועלת בשבע רמות איזון והתפתחות: 
הרמה הרגשית  שחרור עומסים רגשיים הקשורים לחוויות העבר, ריפוי טראומות וחרדות, התמודדות עם כעס, עצב, אובדן, כאב ופחד. לימוד התנהלות ריגשית בריאה מתוך הסכמה וקבלה של הרגש. 

הרמה המחשבתית  בירור מערכת הציפיות, האמונות והערכים והתאמתם למטרה. לימוד תהליכי חשיבה מקדמים,בונים, מציאותיים ומבריאים. 

הרמה התזונתית  התייחסות לאיזונים, חוסרים או עודפים של מרכיבי תזונה והתאמה אישית של תזונה מיטיבה למטופל על ידי אבחון קיניסולוגי. 

ברמה ההתנהגותית  זיהוי של דפוסי התנהגות, התמכרויות והשפעתם על חיינו. טיפול ושינוי דפוסי התנהגות מעכבים. 

הרמה הפיסית – הגוף מחזיק וזוכר את החוויות הטראומטיות של עברינו. עבודה דרך שיטת עדימה משחחרת תבניות ודפוסים אלה ומביאה לריפוי כאבים ומחלות פסיכוסומטיות. 

הרמה האנרגטית  עבודה על איזון אנרגטי, אדמה-שמיים, מערכת הצ'קרות, איזון אנרגיות 4 היסודות בגוף ושימוש באנרגית המקור לאיזון, ריפוי ותיקון כללי. 

הרמה של ריפוי נשמתי רוחני  בדרך ייחודית עובר המטופל מסע רוחני הנוגע במקור ההווייה האנושית, 
בוחן את המסע האישי שלו ומברר:
מהם השיעורים המרכזיים בחיי?
מה באתי ללמוד, לעשות ולהגשים?
מה היעוד שלי ואיך אני מגשים אותו?
איך ליצור תיקון וריפוי בחיי?

מסע מעמיק זה מביא את האדם להבנה של משמעות הדרמות והקשיים בחייו וריפויים ויוצר התבהרות של מפת הדרכים האישית שלו. התהליך מחזיר את עצמנו לעצמנו ומאפשר מימוש מלא של היכולות להגשמת היעוד. 

באמצעות האבחון המדוייק, הריפוי המעמיק והמסע הרוחני, עובר המטופל תהליך מרפא יסודי, שורשי ורב עוצמה המביא לשינוי והתפתחות בכל תחומי חייו. 

רוצים להתייעץ?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

052-321-4792

נושאי טיפול: