שיטת עדימה

כשהאדם מתחבר מחדש לגרעין הפנימי והנצחי שבו, שהוא מהותו המקורית – הצמיחה והגדילה באים מבפנים ומתרחש תהליך של ריפוי ושינוי בכל הרמות

 

שיטת עדימה
פסיכותרפיה הוליסטית משולבת קינסיולוגיה

הקינסיולוגיה הרב תחומית – היא ענף של תורת הקינסיולוגיה, שהתפתח כתוצאה ממחקר, ניסיון טיפולי והתעמקות בתהליכי הריפוי של נפש האדם ע"י זיו שערי. הקינסיולוגיה הרב תחומית משכללת את כלי הקינסיולוגיה המסורתית במטרה להגיע לאפקטיביות מירבית של הטיפול. 

שיטת עדימה  שיטה הוליסטית מיטיבה, נובעת מתוך ההבנה כי האדם הנו יצירה ייחודית המורכבת מרבדים רבים ושונים, המקיימים ביניהם יחסי גומלין ופועלים מתוך הדדיות ואיזון עדין. עדימה מספקת מענה שלם למכלול האנושי ולצורך הטבעי של האדם להירפא ולהיות במיטבו. 

ניתן לדמות את הרמות השונות במכלול האנושי למעגלים ההולכים ומתרחבים מהמרכז. התפקודים שמתבטאים בחיי היום-יום (התנהגות, הישגים, כישורים לימודיים וחברתיים וכו') נמצאים במעגלים החיצוניים, ואילו המעגלים הפנימיים משקפים את האיכות הפנימית של האדם (רוח, נשמה, נפש, מערכת האמונות, ערכים, חזון אישי, תפיסת עולם, משמעות החיים ועוד…) כמו אבן הנזרקת לתוך המים ויוצרת סביבה מעגלי תגובה, כך גם חוסר האיזון ברבדים הפנימיים של האדם משפיע על התפקודים שלו. כאשר המטפל בקינסיולוגיה רב-תחומית מזהה קושי תפקודי, שהוא הסימפטום לבעיה האמיתית, הוא מאבחן באיזו רמה נמצא שורש הבעיה – תהליך המביא לריפוי יסודי ואמיתי. 
ייחודיותה של שיטת עדימה, ארוגה מהמגע והחיבור העדין באותו גרעין אנושי, פנימי, הקשור באופן ישיר למקור ההוויה – מהותו המקורית של האדם.

בתהליך הטיפולי המבוסס על mindfulness, מתחבר המטופל לאותו גרעין העמוק ביותר בהווייתו – האני האותנטי שלו, מגלה את העוצמה, התבונה והאהבה הנמצאים עמוק בתוכו. התהליך מרפא ועוצמתי במיוחד ומזמן לחייו של האדם את אותה תחושת נינוחות של חזרה הביתה אל הרגיעה והשקט הפנימי. מחזיר את עצמנו אל עצמנו ומשם לשינוי והתפתחות בכל תחומי החיים.

בשיטה משתמשים באבחון קינסיולוגי- המאפשר תקשורת לא מילולית עם הגוף, הנפש והרוח.
כשאדם מספר למטפל מה מטריד אותו, לעתים הוא ידייק בתובנותיו ולעתים לא. הגוף, לעומת זאת, תמיד מדייק. הוא 'מכונת האמת' שלנו. הקינסיולוגיה מבטיחה שנזהה את מקור הבעיה בדיוק מרבי, וגם נדע איך לרפא אותה. מפתחי הקינסיולוגיה מצאו שיש שרירים הנחלשים מיידית בשעת מתח, וזאת כתוצאה ממנגנון הישרדות קדום: 'הילחם או ברח'. המנגנון דואג שכל החיוניות הגופנית תתרכז בשרירים המשתתפים בפעולת הלחימה או הבריחה, ושרירים פריפריים נחלשים מיידית. הבדיקה הקינסיולוגית מאפשרת לעקוף את מחסומי החשיבה של האדם ולהתחבר לאמת ולאינטליגנציה הפנימית שלו. באמצעות האבחון יכול המטפל המוסמך לסרוק באופן שיטתי ומבוקר כל אחת משבע הרמות בהן פועלת עדימה, על מנת לזהות את מכלול הצרכים של המטופל ולאבחן בדייקנות מרבית באילו רמות ומהם הכלים, שבאמצעותם ניתן להציע ריפוי ותיקון.

שיטת עדימה פועלת בשבע רמות איזון והתפתחות והן : 

1. הרמה הרגשית  שחרור עומסים רגשיים הקשורים לחוויות העבר, ריפוי טראומות וחרדות, התמודדות עם כעס, עצב, אובדן, כאב ופחד. לימוד התנהלות ריגשת בריאה מתוך נוכחות, הסכמה וקבלה של הרגש. 

2. הרמה המחשבתית  בירור מערכת הציפיות, האמונות והערכים והתאמתם למטרה. לימוד תהליכי חשיבה מקדמים,בונים, מציאותיים ומבריאים. 

3. הרמה התזונתית  התייחסות לאיזונים, חוסרים או עודפים של מרכיבי תזונה והתאמה אישית של תזונה מיטיבה למטופל ע"פ אבחון קינסיולוגי. 

4. ברמה ההתנהגותית  זיהוי של דפוסי התנהגות, התמכרויות והשפעתם על חיינו. טיפול ושינוי דפוסי התנהגות מעכבים. 

5. הרמה הפיסית – הגוף מחזיק וזוכר את החוויות הטראומטיות של עברינו. עבודה דרך שיטת עדימה משחררת תבניות ודפוסים אלה ומביאה לריפוי כאבים ומחלות פסיכוסומטיות. 

6. הרמה האנרגטית  אבחון ועבודה על איזון אנרגטי, אדמה- שמיים, מערכת הצ'קרות, ושימוש באנרגית המקור לאיזון, ריפוי ותיקון כללי. 

7. הרמה של ריפוי נשמתי רוחני  בדרך ייחודית עובר המטופל מסע רוחני הנוגע במקור הווייתו, בוחן את המסע האישי שלו ומברר את ייעודו ואת השיעורים המרכזיים בחייו. 

ארגז הכלים של מטפל 'עדימה' עשיר ומגוון וכולל שיטות טיפול חדשניות וייחודיות, זאת בנוסף לשימוש יצירתי בכלים ידועים ויעילים כגון: מדיטציה, mindfulness, ריפוי בנשימה, קול, תנועה, מגע מרפא, הליכת שמונה, N.L.P, ריפוי אנרגטי, קריאה אינטואיטיבית, דמיון מודרך, קלפים טיפוליים ומסע על קו הזמן. 

 

רוצים להתייעץ?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

052-321-4792

נושאי טיפול: