.

.

.

.

.

.

חרדת מבחנים?

חופש ממתחים ולחצים
שחרור מחרדות ופחדים
חיזוק הביטחון העצמי
שיפור תפקודי למידה
שכלול התקשורת והיחסים
שינוי הרגלי אכילה
שינוי הרגלי אכילה
שקופית קודמת
שקופית הבאה

טיפול ממוקד וקצר מועד לשחרור מחרדת בחינות וטסטים!

מתאים לילדים, נוער וסטודנטים

המפגשים מתקיימים אונליין או בקליניקה

מה הם התסמינים של חרדת מבחנים?

  • חוזרים שוב ושוב על החומר ולא זוכרים כלום…

  • חווים סטרס, קשיי שינה, פחד וייאוש לפני הבחינה…

  • מתכוננים למבחן באופן אובססיבי או להפך נמנעים מלהשקיע בלימודים…

  • מגיעים למבחן וחוטפים  black out טוטאלי…

  • במבחן חווים לחץ וחרדה, תופעות כמו כאבי בטן, כאבי ראש, פיק ברכיים, קשיי נשימה, הזעה ותחושת מועקה

בדיוק לשם כך נועד הטיפול  לשחרור מחרדת מבחנים!

טיפול רגשי משולב, ממוקד וקצר מועד, נותן מענה מהיר ומדויק לבעיית החרדה במבחנים.

עכשיו זה בהחלט זמן מושלם להתחיל את הטיפול.

דברו אתי!

מי אני? 

שמחה להכיר, שמי זיו שערי – מפתחת שיטת עדימה, מנחה ומטפלת רגשית בגישה הוליסטית, בעלת למעלה מ-25 שנות ניסיון טיפולי עשיר בליווי ילדים ובני נוער בתהליכי שינוי, ריפוי, ושיפור תפקודי למידה. משלבת בעבודתי דמיון מודרך, NLP, התמקדות, קינסיולוגיה, ומגוון שיטות לריפוי ושיפור איכות החיים דרך שינוי תודעתי.

 

תקופת המבחנים בשיאה, המתח והלחץ גוברים ואיתם קשיי השינה, פחדים, דאגה ועצבנות. הסיטואציה מוכרת: הילד משקיע, מתכונן למבחן, מבין את החומר, והנה ברגע האמת, במבחן עצמו, הוא חווה לחץ וחרדה, תופעות כמו כאבי בטן, כאבי ראש ותחושת מועקה. בסופו של דבר, תחושת הפחד מכישלון משתלטת עליו ומביאה איתה חוסר אונים משתק – בלאק אאוט – והוא לא זוכר כלום ממה שלמד. אותם תרגילים שהוא הצליח לבצע בקלות בביתו, עכשיו, בלחץ המבחן ,הוא לא מצליח לבצע.

והתוצאות בהתאם: ציונים נמוכים שלא משקפים את היכולת, הידע והפוטנציאל האמתי של התלמיד. התסכול המצטבר עלול להביא לירידה במוטיבציה להשקיע בלימודים. או להפך – ללמידה אובססיבית שמלווה במתח רב ובירידה בשמחת חיים.

יותר מ 20% מהתלמידים והסטודנטים בארץ מתמודדים עם מתח, לחץ וחרדות קשות בתקופת המבחנים. החרדה משפיעה באופן משמעותי על הציונים. במצבי מתח וחרדה, היכולת הקוגניטיבית יורדת באופן משמעותי, החשיבה היצירתית נפגעת כמו גם הזיכרון והיכולת לשליפת נתונים. זוהי תחושה מתסכלת מאוד כשתלמיד מכיר את החומר אך לא מסוגל להיזכר בו בזמן המבחן. בהמשך גם הדימוי העצמי שלו נפגע, והמחשבות והאמונות השליליות משתלטות ומשתרשות ("אני לא מסוגל", "אני פחות טוב מכולם", "אני עומד להיכשל"…). אמונות ותפיסות אלה משפיעות על היכולת שלו להצליח, ופוגעות באיכות החיים באופן כללי.  

כמי שעדה לתופעות אלה שנים רבות, אני ממליצה לא להזניח את המצב, ולטפל בחרדת המבחנים בהקדם האפשרי. ככל שהתופעה מטופלת מוקדם יותר, קל יותר לעצור את ההתדרדרות של כדור השלג שמגבירה את החרדה ואת הירידה במוטיבציה.

דברו אתי! 

 תכלס,איך זה עובד? 

1. לאחר שיחת טלפון ותשאול ההורים קובעים פגישה בקליניקה או בזום עם ילדכם.
2. בסדרה של 12 מפגשים אישיים אנחנו עובדים באופן ממוקד על חרדת המבחנים. משך המפגש 45 דקות.
3. ילדכם יקבל תרגילים לשחרור לחץ ומתח אותם עליו לתרגל מספר דקות במהלך היום.
4. ילדכם יקבל מסרים תת – הכרתיים להאזנה בבית.
5. יש קשר עם ההורים להדרכה ומעקב אחר ההתקדמות.

טיפול רגשי משולב, ממוקד וקצר מועד, נותן מענה מהיר ומדויק לבעיית החרדה במבחנים. 

הטיפול כולל:

  • טיפול רגשי לשחרור החרדה
  • אימון מחשבתי לפיתוח גישה חיובית ותמיכה עצמית
  • הקניית כלים לשמירה על שלווה ושיחרור מסטרס
  • מיקוד אסטרטגיות למידה למבחן  
  • תרגילי מוח וקינסיולוגיה חינוכית לשיפור תפקודי חשיבה וריכוז – תרגילים מיוחדים שפותחו על ידי דר' דניסון לשיפור הקשר בין האונה השמאלית והימנית של המוח ומשפרים את היכולת לשליפת נתונים וגמישות מחשבתיתעוד על תרגילי מוח

  • העצמה וחיזוק הביטחון העצמי ביכולת להצליח

  • מסרים תת-הכרתיים לפתיחת ערוצי למידה במוח וחיזוק המוטיבציה והסקרנות ללמידה
    עוד על מסרים תת הכרתיים

הנה כמה עדויות וסיפורי דרך מרגשים:

אחרי שנכשלתי בטסט החמישי שלי, הבנתי שאני צריך עזרה. אימא שלי הציעה שאפגש עם זיו. להפתעתי ממש אהבתי את המפגשים. זיו מקצועית, משתמשת בהרבה שיטות לשחרור הלחץ והחרדה שקשורים לטסט. היא גם הקליטה לי מסרים תת הכרתיים עם מוזיקה שהקשבתי להם בכל הזדמנות אפשרית. אחרי שישה מפגשים ניגשתי לטסט ועברתי! זיו את קוסמת! תודה
דורי
כרמיאל
הגענו לזיו כדי לטפל בחרדת מבחנים של הבת שלנו מאיה. לפני המבחנים היא לא הצליחה לישון, התלוננה על כאבי בטן, והייתה עצבנית מאוד. כולנו בבית סבלנו. כמובן אחרי המבחן היא הייתה תמיד עצובה כי לא הצליחה להביא לידי ביטוי את הידע שלה. אחרי ארבע מפגשים התחלנו לראות שינוי אצל מאיה: היא נרגעה, היה לה יותר קל ללמוד, היו פחות דרמות בבית. אחרי 12 מפגשים החרדות נעלמו לגמרי. החלטנו להמשיך את הטיפול עם זיו כדי לשפר את הנושא החברתי. אנחנו מאוד מרוצים מהטיפול והתוצאות. ממליצים בחום.
לילך
חיפה
  שירי שלנו תלמידה טובה ומשקיענית. באנגלית יותר קשה לה. לאחרונה התחילה להיות מאוד לחוצה לפני המבחנים באנגלית, ובזמן הבחינה היא הייתה שוכחת את כל החומר. פנינו לזיו בהמלצת המורה הפרטית לאנגלית. בהתחלה היינו סקפטיים בגלל שזה טיפול אונליין. אחרי שש פגישות התחלנו לראות שינוי משמעותי. היום אין זכר לחרדות של שירי, הציונים השתפרו מאוד. תודה רבה לך זיו
משפחת סובול
נתניה
תמיד היו לי חרדות מבחנים. כשהתחלתי ללמוד בטכניון זה יצא מכלל שליטה. פניתי לזיו בעקבות המלצת חבר. במפגשי זום שלנו הבנתי שדרך החשיבה שלי מלחיצה אותי, ושאני ממש לא יודע להתמודד עם מתח ולחץ. למדנו כל מיני תרגילים לשחרור מתח, ועבדנו על פחד מכישלון. בהדרגה החרדה התחילה לרדת. ואחרי עשרה מפגשים היא נעלמה לגמרי. וגם באופן כללי היום אני יותר רגוע ויותר מודע לעצמי. תודה רבה לך זיו!
שרון
הרצליה
אני רוצה להמליץ בחום רב על עבודתה של זיו שערי. עבדתי עם זיו מספר שבועות. בין היתר היא עבדה אתי על חרדת הקהל - או הבמה – שלי וגם על אהבה וקבלה עצמית. החרדה מנעה ממני להתראיין וליצור מגע עם קהלים וקבוצות, ולהרחיב את תחום הביטוי שלי. והנה, לפני מספר חודשים, הצטרפתי לסדנה של ספוקן וורד – שירה מדוברת. חלק מדרישות הסדנה היה זה להופיע על במה מול קהל עם יצירה מפרי עטך. אז קודם כל שמתי לב שאני לא חוששת מהחשיפה על הבמה. להיפך. נהניתי מאד מאור הזרקורים. זה קרה בצורה טבעית ואורגנית ללא כל מאמץ מצדי, כמו שחלמתי שיקרה. שנית, כשהסרטון המצולם הגיע לידיי, בניגוד לפעמים אחרות, לא הייתה לי שום ביקורת על עצמי. לא כי הייתי מושלמת אלא כי זה היה בסדר גמור מצדי לא להיות מושלמת. בזה ראיתי סימן להתגברות של האהבה והקבלה העצמית.
דניאלה
ראש פינה
  זיו היקרה, אנחנו מודים לך מכל הלב על הטיפול. שחר שלנו חופשי מחרדת המבחנים! בנוסף יש שיפור ניכר בביטחון העצמי שלו, וביכולת שלו להשתתף בשיעורים. נשמח להמליץ עליך להורים אחרים!
משפחת רענן
באר שבע

אתם מוזמנים להתקשר אלי לשיחת ייעוץ ללא תשלום

ניתן גם להשאיר פרטים ואחזור אליכם בהקדם

052-321-4792