.

.

.

.

.

.

רוגע ושלווה ליולדת

ערכת מסרים תת-הכרתיים ללידה טובה

חופש ממתחים ולחצים
שחרור מחרדות ופחדים
חיזוק הביטחון העצמי
שיפור תפקודי למידה
שכלול התקשורת והיחסים
שינוי הרגלי אכילה
שינוי הרגלי אכילה
שקופית קודמת
שקופית הבאה

להרפות, להירגע וללדת בקלות בעזרת תת - המודע שלך!

כיום ידוע שפחד וחרדה במהלך הלידה גורמים ליולדת לייצר הורמונים מכווצים שמגבירים את רמת הכאב. ולעומת זאת, מצבי הרפיה ורוגע עוזרים לגוף לייצר הורמונים שפועלים כמשככי כאבים טבעיים – feel good hormones.

הביטוי "בעצב תלדי בנים" מלווה נשים יולדות מדור לדור. ואכן, לצערנו, רוב רובן של הנשים מאמינות שחוויית הלידה כרוכה בסבל רב וכאבים. הציפייה לכאב מגבירה את הפחד והחרדה מפני לידה, וגורמת לגוף להיות מתוח וסגור, דבר שמגביר את הכאב והסבל. כשאנו משתחררות מהפחד והחרדה, אנחנו יכולות לחוות לידה רכה ובטוחה ללא נזקים.

כן, ככל שתהיי רגועה ומשוחררת יותר, הסיכויים שלך ללדת בלידה קלה, זורמת וטבעית גדלים באופן משמעותי!

הכנה ללידה בשילוב של מסרים תת–הכרתיים 

שיטת המסרים התת-הכרתיים המוכרת גם בשם מסרים סאבלימינליים, או בקיצור סאבלימינלס -הינה דרך קלה ויעילה לעדכן את התת מודע לאמונות ותפיסות חיים חדשות ומקדמות בהן בחרנו. השיטה מאמנת את המוח שלנו לגישה אופטימית ומחשבה חיובית, וכך עוזרת לנו לעלות על נתיב ישיר ומהיר להגשמת השינויים המיוחלים והמטרות שלנו.

השימוש בסאבלימינלס הוא פשוט וקל, ואינו דורש מאמץ מיוחד מצדך. כל מה שעלייך לעשות זה להאזין למוזיקה נעימה המכילה הקלטה שקטה עם המסרים החיוביים והמרגיעים. המסרים השקטים חודרים ישירות לתת המודע שלך והשינוי בחייך מתרחש באופן טבעי, עמוק ושורשי!

החלטתי לגייס את הדרך הקלה והנפלאה של שינוי תודעתי דרך סאבלימינלס לטובת האימהות היולדות, ופיתחתי עבורן ערכה ייחודית – רוגע ושלווה ליולדת – ערכת סאבלימינלס ללידה טובה וקלה. הערכה משלבת מוזיקה מרגיעה שבתוכה משולבים מסרים שקטים עם הצהרות חיוביות ומרגיעות. מסרים תת-הכרתיים אלה פועלים באופן ישיר על התת מודע שלך ויוצרים בקלות וללא מאמץ רוגע בזמן ההיריון ובזמן הלידה, ללא צורך לתרגל הרפיות ודמיון מודרך בזמן הצירים.

הקשבה תדירה לסאבלימינלס במהלך היריון תאפשר לך לחוות הריון רגוע, נינוח ושמח יותר ולהגיע ללידה מוכנה ובטוחה.  

ערכת מסרים תת הכרתיים של רוגע ושלווה ליולדת כוללת גם שתי מדיטציות סאבלימינליות ייחודיות המשלבות טכנולוגיה מיוחדת לאיזון וסנכרון בין שתי אונות המוח (האונה השמאלית והימנית) יחד עם גלי אלפה להרגעת המוח והגוף. הטכנולוגיה משפיעה באופן פלאי על תפקודי המוח: תוך 18 דקות ההכרה נכנסת למצב של גלי אלפא מרגיעים והגוף מיד יוצא ממצב של לחץ הישרדותי , מה שמאפשר ליולדת לחוות רוגע ונינוחות גם במצבי כאב במהלך הלידה.

מה תקבלי כתוצאה מההקשבה למסרים של רוגע ושלווה ליולדת?

  • תגיעי רגועה ללידה שלך
  • תחזקי את האמונה שלך בגוף שלך וביכולת שלך ללדת באופן טבעי
  • תשתחררי מפחד וחרדה, וכך תשברי את מעגל הקסמים "פחד־מתח־כאב" שמקשה על תהליך הלידה
  • תחווי רגיעה במהלך ההיריון ותשרי שלווה גם לתינוק ברחמך.
  • תפתחי חשיבה וגישה חיובית שיובילו להיריון שמח ונינוח

הביטחון שלך, האמון והציפייה החיובית יובילו ללידה שלווה, מספקת ומעצימה!

  מה כוללת ערכת מסרים תת-הכרתיים ללידה טובה?

בערכת  רוגע ושלווה ליולדת תקבלי 4 הקלטות לקידום הריון רגוע ולידה טובה. כמו כן תקבלי בנוסף שתי הקלטות בונוס להעצמת האימהות ואבהות:

1 – רוגע וביטחון – הצהרות חיוביות להיריון רגוע ולידה בטוחה וקלה

2 – נעים להכיר, אני אמא שלך – מסרים תת הכרתיים לחיזוק הקשר שלך עם התינוק שבבטן

3 – עשר דקות של רוגע טהור – מסרים תת הכרתיים חיוביים ומרגיעים בשילוב טכנולוגיה ייחודית עם גלי אלפא. 

4- מסרים להרפיה בזמן הלידה – תוכלי להקשיב להקלטה זו בזמן הלידה עצמה ולהירגע – שילוב גלי אלפא. 

5 – מסרים להעצמת האימהות – מסרים תת הכרתיים אחרי הלידה לאימהות קשובה, רגועה ומספקת

6 – מסרים להעצמת האבותמסרים תת הכרתיים אחרי הלידה לאבהות קשובה, אוהבת ושמחה

מחיר ערכת מסרים תת-הכרתיים ללידה טובה: 392 ש"ח

עם רכישת הערכה תקבלי הטבה נוספת – 30% הנחה על קורס הכנה ללידה טובה בשילוב  KG היפנוברת'ינג.

*הסבר מפורט כיצד להשתמש בסאבלימינס במהלך ההיריון והלידה ישלח אליך עם רכישת הערכה.

איך זה התחיל?

סיפורה של תהל: תהל היא אישה בת 21 בהיריון ראשון, שחוותה הרבה חששות וחרדות מההיריון, הלידה והאימהות המתקרבת. אימה פנתה אלי וביקשה שאכין לה מסרים תת הכרתיים כך שתוכל לחוות יותר רוגע וביטחון בתקופה מאתגרת ומלאת חוסר וודאות זו. נפגשתי עם תהל ובשיחה איתה הבנתי למה היא זקוקה כדי לחוות היריון רגוע ושמח. התאמתי לה מסרים תת-הכרתיים לתקופת ההיריון, והקלטתי אותם בתוך מוזיקה שבחרה. בנוסף, יצרתי עבורה סאבלימינלס ללידה עצמה. שילבתי במסרים טכנולוגיה מיוחדת עם גלי אלפה להרגעה ואיזון בין אונות המוח.

אחרי כשבוע תהל דיווחה לי שהיא מרגישה הרבה יותר טוב, שהיא הרבה יותר רגועה ומצפה בהתרגשות ללידה המתקרבת. כמו כן, תהל התקשרה אלי אחרי הלידה, וסיפרה לי שהלידה עברה בקלות מפתיעה.

הבנתי שאולי יש פה מתנה ואפשרות עבור אימהות יולדות. הכנתי ערכה של מסרים מיוחדים להיריון ולידה,  וראיתי שכל מי שנעזרה במסרים דיווחה על שיפור בהרגשה הכללית: רוגע, שינה טובה יותר, הקלה בחרדות ואף תמיכה לשחרור הכאבים במהלך הלידה עצמה.

כדי להעמיק את היכולת שלי לעזור ליולדות, הלכתי ללמוד את שיטת היפנוברת'ינג שעוסקת בתמיכה ועזרה ללידה רגועה וטבעית יותר. השיטה משלבת תרגילי נשימה, הרפיות ודמיון מודרך.

כיום אני מדריכת קורס הכנה ללידה בשיטת KG היפנוברת'ינג, ומשלבת בהצלחה את שיטת הסאבלימילס שפיתחתי עם נשים שמעוניינות בכך. בנוסף, אני מעניקה לאימהות היולדות מעטפת תומכת במהלך ההיריון ולאחר הלידה: טיפול בחרדות במהלך ההיריון, תהליכי עומק לעיבוד לידה וריפוי הקשר עם התינוק החדש.

הניסיון הטיפולי הרב והכלים הטיפוליים הרבים שרכשתי עם השנים מאפשרים לי להציע מענה מקצועי רחב לאימהות איתן אני עובדת.

אני מזמינה אותך להיעזר בי כמדריכת לידה טבעית במפגשים קבוצתיים או פרטניים או לרכוש ממני את הערכה של מסרים תת הכרתיים. ישנה גם אפשרות להזמין מסרים תת הכרתיים בהתאמה אישית.

אני כאן בשבילך. מוזמנת לדבר אתי בכל עת.

טיפולים נוספים:

שחרור מחרדה ולחץ בהריון

לחזור לעצמי - ריפוי לאחר לידה טראומתית

העצמת ילדים ואימהות

הנה כמה עדויות וסיפורי דרך מרגשים:

זיו יקרה, אני מתרגשת לספר לך שעברתי לידה הרבה יותר רגועה וקלה. בשתי לידות הקודמות שלי הייתי בחרדה נוראית במהלך כל ההיריון, וחווית הלידה שלי הייתה כל כך קשה עבורי שהתלבטתי אם אני מוכנה להיכנס שוב להריון ולעבור את זה שוב. למזלי שמעתי עליך מחברה שלי. התהליך אתך היה כל כך נעים ומרגיע. וכשקיבלתי את המסרים שלי ממש נהניתי להקשיב למוזיקה, והרגשתי שזה מרגיע אותי באופן מיוחד. הגעתי ללידה שלי רגועה, הקשבתי להקלטה במהלך כל הלידה, וזה עבד עבורי כמו פלא. מודה לך מכל הלב! ממליצה בחום לכל יולדת להיעזר בשיטה שלך. באהבה, שני
שני
רעננה
הגעתי לזיו אחרי לידה ראשונה טראומתית. מחשבה על לידה נוספת הייתה בלתי נסבלת עבורי. בתהליך טיפולי קצר עם זיו השתחררתי מהטראומה, נרגעתי וחזרתי לעצמי. לא ידעתי שאפשר לשחרר טראומה כל כך בקלות. זיו סיפרה לי על שיטת המסרים המיוחדים שלה, וכשנכנסתי להריון פניתי אליה שוב כדי להיעזר בה בתהליך ההיריון והלידה. להפתעתי הרבה מהמסרים עזרו לי גם במהלך ההיריון וגם בלידה שלי. הפעם חוויתי לידה הרבה יותר קלה וטובה. ההקשבה למוזיקה עם המסרים במהלך הלידה מאוד הרגיע אותי, וגם התאוששתי אחרי הלידה יחסית בקלות. בזכות הטיפול והתמיכה של זיו חוויתי חוויה מתקנת! זיו מטפלת מאוד מנוסה ומקצועית, אשמח להיעזר בה שוב בצמתים המשמעותיים של חיי.
תמר
נתניה
  פניתי לזיו כשהייתי בהריון מתקדם, בסביבות חודש שבעי. באותה תקופה תקפו אותי הרבה חרדות. פחדתי מאוד מהלידה, הכאב ומהעובדה שעוד מעט יהיה לי תינוק קטן בידיים שיהיה זקוק לי. קבעתי עם זיו שיחת טלפון. בראשונה זיו הקשיבה לצרכים שלי בעדינות, בהכלה ובסבלנות אין כץ. עצם זה מאוד הרגיע אותי. בשיחה הזו היא הסבירה לי איך השיטה פועלת כך שגם שמחתי לדעת ולהבין מה אנחנו הולכות לעשות. בהמשך התאמנו את המסרים והמוזיקה אליי אישית. הגיע יום הלידה וב"ה הלידה עברה בקלות ונוחות. הקשבתי למוזיקה במהלך הצירים ופשוט הרגשתי שלווה יותר ובטוחה יותר בעצמי. אני מודה לקב"ה ששלח את זיו והמתנה שלה אליי. נולד לנו ילד מתוק ורגוע להפליא, בלידה מדהימה! תודה רבה!
כרמל
טבריה
תמיד פחדתי מהלידה. זה נראה לי סבל בלתי נסבל. התחתנתי, נכנסתי להריון והייתי בחרדה נוראית. כבר תכננתי לבקש מראש ניתוח קיסרי...במקרה פגשתי חברה שסיפרה לי על העבודה של זיו. זיו ידעה בדיוק איך לעזור לי. תוך כמה פגישות טיפול בשילוב המסרים המדהימים שלה והחרדה שלי נעלמה. התחלתי להנות מההריון שלי. וכשהגיעה הלידה ידעתי בדיוק מה לעשות ואיך לעזור לעצמי. עברתי לידה רגועה, הרגשתי נתמכת ועטופה, בדיוק כמו שרציתי וביקשתי עבור עצמי. אין לי מספיק מילים כדי להודות לך זיו על העזרה שקיבלתי ממך. תבורכי!
גלי
הרצליה
זיו יקרה, הקשבתי למסרים שלך בזמן הלידה והרגשתי שאת מחזיקה לי את היד. כאילו אנחנו עוברות את הגשר הצר הזה ביחד. כל כך חשוב ומשמעותי לאם חד הורית שכמוני. הכול עבר בשלום...הייתי רגועה ובטוחה והלידה התקדמה בקצב טוב. תוך ארבע שעות נולדה לי בת מדהימה ומהממת! תודה לך מכל הלב על הליווי, הטיפול והתמיכה בתקופה כל כך משמעותית עבורי.
מיקה
תל אביב
  לידה רביעית שלי. סוף סוף חוויתי לידה מדהימה ומעצימה כמו שתמיד רציתי! בלידות הקודמות שלי עברתי קורס הכנה ללידה, ידעתי מה אני צריכה לעשות אבל בזמן הלידה, בתוך הכאב לא הצלחתי ליישם. הרגשתי שהכאב גובר עלי. הפעם זה היה כל כך פשוט וזה באמת עבד. רק להקשיב למוזיקה עם המסרים והתדרים...בהריון ובלידה והגוף פשוט נרגע מעצמו. ממליצה לכל החברות שלי! תודה לך זיו על החוויה המדהימה שזכיתי בה בזכותך!
נור
הוד השרון

את מוזמנת להתקשר אלי לשיחת ייעוץ ללא תשלום

ניתן גם להשאיר פרטים ואחזור אלייך בהקדם

052-321-4792