.

.

.

.

.

.

מוח רענן בחמש דקות - סדנה למורים והורים

חופש ממתחים ולחצים
שחרור מחרדות ופחדים
חיזוק הביטחון העצמי
שיפור תפקודי למידה
שכלול התקשורת והיחסים
שינוי הרגלי אכילה
שינוי הרגלי אכילה
שקופית קודמת
שקופית הבאה

מזום, לזום, לזום – איך מתגברים על הזמזום?

שיפור ההוראה והלמידה בשיעורי זום בחמש דקות בלבד!

סדנת זום פעילה ומעוררת להורים, למורים ולכל מי ששגרת חייו הפכה למפגש זום אחד מתמשך...

מטרת הסדנה: להעניק לכל משתתפ/ת ערכת כלים פשוטים ויעילים לאיזון, שחרור מתח, ריענון ושיפור תפקודי למידה בכיתה ומרחוק, כל זאת באמצעות סדרת תרגילים ממוקדים ומעולים לתרגול עם הילדים בכיתה ובבית.

אל הקליניקה שלי מגיעים בתקופה האחרונה ילדים עם רמת מתח ולחץ גבוהים מן הרגיל, כל הילדים מדווחים על קושי גדול לשבת שעות מול שיעורי זום. על לחץ ותסכול ועל סף ריכוז שהולך ופוחת מזום לזום.

ולא רק ילדים חווים זאת, התופעות חוזרות על עצמן גם אצל מבוגרים (שהזמזמת הפכה לשגרת יומם) ובמיוחד אצל מורים ומרצים. אלה הם כמובן נתונים לא מפתיעיםכל המחקרים מראים שיש קשר הדוק בין רמת התנועתיות שלנו לרמת התפקוד המחשבתי המוח שלנו זקוק לתנועה, נשימה וחמצן והוא מתפקד טוב הרבה יותר אחרי פעילות פיזית ואפילו פעילות קצרה (מספיקות חמש דקות שלתרגול נכון בתחילת השיעור כדי לשפר באופן משמעותי את ההרגשה הכללית, להזרים את האנרגיה בגוף, להמריץ זרימת חמצן למוח, לשפר את הריכוז ואת איכות הלמידה).

*למידה בזום מאלצת את המוח להתמודד עם עומס על מרכזים מסוימים, רעשי רקע, ריצוד המסכים ועוד ועוד תופעות אשר מעייפות את הגוף והנפש וגוררות עמן את תחושות התסכול והסטרס.

אז מה עושים??? והרי הזמזמת הזו היא שגרת חיינו כרגע

התשובה המשמחת היא שיש מה לעשות!!! וזה הרבה יותר פשוט, חוויתי ומהנה ממה שאתם חושבים. ובדיוק לשם כך יצרתי את סדנת הזום שלי – מוח רענן (כן, אני יודעת זה קצת מצחיק שגם אני מציעה לכם זום – אבל מבטיחה לכם חוויה שונה ואחרת ממפגשי הזום שחוויתם עד היום)!

מי אני? ומה הקשר שלי לשיפור יכולות למידה?

שמחה להכיר, שמי זיו שערי – מפתחת שיטת עדימה, מנחה ומטפלת רגשית בגישה הוליסטית, בעלת למעלה מ-25 שנות ניסיון טיפולי עשיר בליווי ילדים ובני נוער בתהליכי שינוי, ריפוי, ושיפור תפקודי למידה. משלבת בעבודתי דמיון מודרך, NLP, התמקדות, קינסיולוגיה, ומגוון שיטות לריפוי ושיפור איכות החיים דרך שינוי תודעתי.

אז מה נלמד ונחווה בסדנה?

  • איך לשחרר סטרס, לחץ ומתח ולהירגע

  • איך לעלות את רמת החיוניות

  • איך לאזן בין שתי אונות המוח

  • איך לשפר קשב, ריכוז ומוטיבציה ללמידה

  • וכל זה בסדרת תרגילים חווייתיים, פשוטים ומגוונים ליישום יום יומי בתחילת השיעור!

  • סדרת תרגילי מוח רענן מבוססת על קינסיולוגיה חינוכית וידע עתיק מהמזרח.

משך הסדנה כשעה ורבע

עלות למשתתפ/ת או לזוג הורים: 56 שח! 

הסדנה תתקיים בשני מועדים אפשריים:

מועד בוקר – ביום חמישי 28.1.21 בשעה 10:00

או מועד ערב – ביום ראשון 24.1.21 בשעה 20:00

עלות מיוחדת למוסד חינוכי ו/או ארגון המזמין הדרכה לכל הצוות.

מה מספרים עלי תלמידים ומטופלים:

אני משתמש בכלים שרכשתי על בסיס יומי והם תורמים רבות לשיפור איכות חיי ושמחת החיים שלי.  ההרצאות של זיו מרתקות, ומאירות עיניים. זיו מנחה מחוננת שיודעת כיצד להחזיק את הקהל שלה מרותק ומעורב.  ההרצאות מפתיעות, חדשניות ומקנות למשתתפים כלים פשוטים ומעשיים. ממליץ בחום. יוסף ענבר - עו"ד ומאמן אישי
יוסף ענבר
רמת-גן
זיו היא מרצה מהסוג הנדיר - מרצה מרתקת, המביאה עומק משנה חיים בפשטות. הלימוד התאורטי תמיד נתמך בדוגמאות ובהתנסויות חווייתיות, ותמיד ביצירתיות מעוררת השראה מתוך נוכחות והקשבה מלאה לקהל הנמצא אתה.  מעבר לתכני ההרצאות המרתקים זיו היא מורת דרך, המביאה אמיתות גדולות וכלים משני חיים בדרך נגישה ופשוטה.  התכנים העמוקים והמורכבים מובאים באופן קל, פשוט, מאיר וחיובי וכך, הלימוד חודר בקלות לתוך החיים עצמם! תמיד יצאתי מכל הרצאה ולימוד ערנית, מחוברת ומלאה בהשראה וכלים פרקטיים ואפקטיביים לעבודתי ולחיי. אני ממליצה בחום לכל מי שמחפש להתחבר להשראה, תבונה, יצירתיות ועומק. לכל מי שמחפש להיטיב עם עצמו ועם סובביו. רות לבנה - עו"ס, מטפלת בשיטת עדימה
רות לבנה
ירושלים
  אני מכיר את זיו שערי קרוב ל 20 שנים. כמטפלת, מורה לשיטת עדימה כמנחת סדנאות וכמדריכה מקצועית. יש לה יכולת נדירה ליצור סביבה תומכת מכל קבוצת אנשים, וכן לתת כלים שימושיים לטיפול, חינוך ועבודה עם ילדים עם קשיי למידה. הייתי מטפל גם לפני שלמדתי אצל זיו, אך אצלה גם צמחתי נפשית ורוחנית וגם קבלתי כלים ששפרו את הישגי התלמידים שאני עובד אתם באופן משמעותי. בנוסף קבלתי כלים לעבודה עם מורים והורים.  צביקה לקח -  מטפל בהבעה ובשיטת עדימה במערכת החינוך
צביקה לקח
תובל
תמיד היה לי קושי עם מתמטיקה. מורים פרטיים בתיכון, וסיוט של בגרויות. הגעתי אליך בתקופת המכינה לאוניברסיטה ואני מצטער שזה לא קרה קודם. נהניתי להיפגש אתך ושמחתי ללמוד את כל התרגילים והשיטות שלימדת אותי. אני מרגיש שזה מרגיע אותי, והכל נהיה יותר קל...גם במתמטיקה. אני יותר בטוח בעצמי ופחות לחוץ במבחנים. תודה רבה לך זיו!
שרון
כרמיאל
ירדן שלנו משקיענית. חשוב לה להגיע לציונים טובים והכל הולך לה יחסית בקלות חוץ ממתמטיקה. במתמטיקה היא כאילו לא מצליחה להבין לבד את החומר, יוצרת פערים בכיתה וזקוקה להרבה עזרה ותמיכה בבית. אחרי המפגשים אתך היא נרגעה, מוצאת את הדרך שלה ללמוד ולהתקדם וגם באופן כללי היא יותר שמחה ומשוחררת. הציונים השתפרו ויחד עם זה היא פחות מוטרדת ופחות מפחדת להיכשל. זיו, אנחנו מודים לך מכל הלב על העזרה שלך.
משפחת פרץ
כפר ורדים
  יותר קל עכשיו! יותר קל עם השיעורים במתמטיקה ואנגלית, יותר קל ללמוד למבחנים. שחר מרוכז יותר ויש לו יותר סבלנות ונכונות להשקיע. פחות ויכוחים ומריבות סביב הכנת השיעורים וגם למרבה הפלא יש שיפור בנושא החברתי. זיו, אני ממליצה עליך לכל החברות שלי:) תודה!
מירב
קרית ביאליק