.

.

.

כלים להתמודדות עם חרדות אצל ילדים

הדרכת זום חינמית להורים

ילדיכם סובלים מחרדת מבחנים או לא מצליחים לעבור את הטסט? מתמודדים עם קשיי הרדמות? ואולי מסתגרים ונמנעים מקשרים חברתיים או חווים התקפי חרדה?

הבשורה הטובה היא שיש מה לעשות!

אני מזמינה אתכם להדרכת זום חינמית

בהדרכה תקבלו ידע פרקטי על התמודדות עם חרדות של ילדיכם, וכן כלים יישומיים להקלה ושחרור במצבי חרדה!

 

מה כוללת ההדרכה:

  1. נדבר על סוגי החרדה ותסמיניהם אצל ילדים
  2. נלמד איך להקל ולשחרר חרדות דרך שינוי קוגניטיבי
  3. נבין איך ליצור שינוי ולהירגע דרך כלים לשחרור רגשי
  4. נתנסה בטכניקות ריפוי גוף-נפש לשחרור מלחץ וחרדה
  5. נתייחס לשאלה מתי כדאי וחשוב לפנות לעזרה מקצועית לטיפול בחרדה וטראומה

*הכלים הטיפוליים שתקבלו בהדרכה יכולים לעזור גם לכם ההורים להתמודד עם מתח וסטרס בחיי היום יום!

מי אני ולמה ללמוד ממני?

שמחה להכיר, שמי זיו שערי – מפתחת שיטת עדימה, מנחה ומטפלת רגשית בגישה הוליסטית, בעלת למעלה מ-28 שנות ניסיון טיפולי עשיר בליווי ילדים, בני נוער ומבוגרים בתהליכי שינוי, ריפוי, ושיפור תפקודי למידה. משלבת בעבודתי דמיון מודרך, NLP, התמקדות, קינסיולוגיה, ומגוון שיטות לריפוי ושיפור איכות החיים דרך שינוי תודעתי.

חרדות יכולות לשבש לנו את החיים. תסמינים של לחץ, מתח, קשיי ריכוז וקשיי שינה פוגעות מאד באיכות החיים שלנו. לילדים שלנו אף יותר קשה להתמודד עם החרדות. בגלל החרדה התת קרקעית, ילדים נמנעים מיצירת קשרים חברתיים, ונוטים לברוח ממצבים שקשה להם להתמודד אתם.

במהלך השנים עזרתי לילדים ובוגרים רבים למצוא בחזרה את הרוגע, השלווה ושמחת החיים שלהם.

במהלך הטיפול חשוב לי להעניק למטופלים שלי כלים יעילים לעזרה עצמית, כך שברגעי קושי וחרדה הם יכולים להיעזר וליישם את הטכניקות, להירגע ולהשתחרר מהלחץ. זה מאפשר להם תחושה של ביטחון ושליטה בחייהם, ומשחרר אותם מחושת תלות בדמות המטפלת.

נכון שישנם מצבים שמחייבים תמיכה וטיפול מקצועי. אבל יחד עם זאת, אתם ההורים זקוקים לכלים כדי לעזור לילדכם ברגעי הלחץ והחרדה.

החלטתי לשתף וללמד אתכם, הורים, חלק מהכלים הפשוטים והיעילים שעוזרים במצבי חרדה.

אשמח לראות אתכם בהדרכת מתנה. דברו אתי אם יש לכם שאלות.

איפה תתקיים ההדרכה:

במחשב שלכם בזום

מתי מתקיים המפגש:

ההדרכות יתקיימו בשלושה מועדים (בבקשה תציינו את המועד המועדף בעט ההרשמה):

  1. מועד ראשון: יום א' 6.6 בשעה 21:00- 20:00
  2. מועד שני: יום ג' 8.6 בשעה 21:00- 20:00
  3. מועד שלשי: יום א' 13.6 בשעה 10:00-11:00

שימו לב: על מנת להבטיח את מקומכם בהרצאה, עליכם להשלים את תהליך ההרשמה

מלאו פרטים בטופס ההרשמה

הנה כמה עדויות של מטופלים וסיפורי דרך מרגשים:

אחרי שנכשלתי בטסט החמישי שלי, הבנתי שאני צריך עזרה. אימא שלי הציעה שאפגש עם זיו. להפתעתי ממש אהבתי את המפגשים. זיו מקצועית, משתמשת בהרבה שיטות לשחרור הלחץ והחרדה שקשורים לטסט. היא גם הקליטה לי מסרים תת הכרתיים עם מוזיקה שהקשבתי להם בכל הזדמנות אפשרית. אחרי שישה מפגשים ניגשתי לטסט ועברתי! זיו את קוסמת! תודה
דורי
כרמיאל
הגענו לזיו כדי לטפל בחרדת מבחנים של הבת שלנו מאיה. לפני המבחנים היא לא הצליחה לישון, התלוננה על כאבי בטן, והייתה עצבנית מאוד. כולנו בבית סבלנו. כמובן אחרי המבחן היא הייתה תמיד עצובה כי לא הצליחה להביא לידי ביטוי את הידע שלה. אחרי ארבע מפגשים התחלנו לראות שינוי אצל מאיה: היא נרגעה, היה לה יותר קל ללמוד, היו פחות דרמות בבית. אחרי 12 מפגשים החרדות נעלמו לגמרי. החלטנו להמשיך את הטיפול עם זיו כדי לשפר את הנושא החברתי. אנחנו מאוד מרוצים מהטיפול והתוצאות. ממליצים בחום.
לילך
חיפה
  שירי שלנו תלמידה טובה ומשקיענית. באנגלית יותר קשה לה. לאחרונה התחילה להיות מאוד לחוצה לפני המבחנים באנגלית, ובזמן הבחינה היא הייתה שוכחת את כל החומר. פנינו לזיו בהמלצת המורה הפרטית לאנגלית. בהתחלה היינו סקפטיים בגלל שזה טיפול אונליין. אחרי שש פגישות התחלנו לראות שינוי משמעותי. היום אין זכר לחרדות של שירי, הציונים השתפרו מאוד. תודה רבה לך זיו
משפחת סובול
נתניה
תמיד היו לי חרדות מבחנים. כשהתחלתי ללמוד בטכניון זה יצא מכלל שליטה. פניתי לזיו בעקבות המלצת חבר. במפגשי זום שלנו הבנתי שדרך החשיבה שלי מלחיצה אותי, ושאני ממש לא יודע להתמודד עם מתח ולחץ. למדנו כל מיני תרגילים לשחרור מתח, ועבדנו על פחד מכישלון. בהדרגה החרדה התחילה לרדת. ואחרי עשרה מפגשים היא נעלמה לגמרי. וגם באופן כללי היום אני יותר רגוע ויותר מודע לעצמי. תודה רבה לך זיו!
שרון
הרצליה
אני רוצה להמליץ בחום רב על עבודתה של זיו שערי. עבדתי עם זיו מספר שבועות. בין היתר היא עבדה אתי על חרדת הקהל - או הבמה – שלי וגם על אהבה וקבלה עצמית. החרדה מנעה ממני להתראיין וליצור מגע עם קהלים וקבוצות, ולהרחיב את תחום הביטוי שלי. והנה, לפני מספר חודשים, הצטרפתי לסדנה של ספוקן וורד – שירה מדוברת. חלק מדרישות הסדנה היה זה להופיע על במה מול קהל עם יצירה מפרי עטך. אז קודם כל שמתי לב שאני לא חוששת מהחשיפה על הבמה. להיפך. נהניתי מאד מאור הזרקורים. זה קרה בצורה טבעית ואורגנית ללא כל מאמץ מצדי, כמו שחלמתי שיקרה. שנית, כשהסרטון המצולם הגיע לידיי, בניגוד לפעמים אחרות, לא הייתה לי שום ביקורת על עצמי. לא כי הייתי מושלמת אלא כי זה היה בסדר גמור מצדי לא להיות מושלמת. בזה ראיתי סימן להתגברות של האהבה והקבלה העצמית.
דניאלה
ראש פינה
  זיו היקרה, אנחנו מודים לך מכל הלב על הטיפול. שחר שלנו חופשי מחרדת המבחנים! בנוסף יש שיפור ניכר בביטחון העצמי שלו, וביכולת שלו להשתתף בשיעורים. נשמח להמליץ עליך להורים אחרים!
משפחת רענן
באר שבע

כן, אני רוצה להשתתף בהדרכה החינמית

בבקשה תציינו את המועד המועדף בעט ההרשמה

052-321-4792