.

.

.

.

.

.

רוגע ושלווה ליולדת

מסרים תת-הכרתיים ללידה טובה

חופש ממתחים ולחצים
שחרור מחרדות ופחדים
חיזוק הביטחון העצמי
שיפור תפקודי למידה
שכלול התקשורת והיחסים
שינוי הרגלי אכילה
שינוי הרגלי אכילה
שקופית קודמת
שקופית הבאה

להרפות, להירגע וללדת בקלות בעזרת תת - המודע שלך!

תהליך אישי, ייחודי, ממוקד וקצר מועד דרך מסרים תת-הכרתיים בהתאמה אישית

מה תקבלי בתהליך רוגע ושלווה ליולדת?

  • תגיעי רגועה ללידה

  • שחרור מפחד וחרדה, ושבירה של מעגל הקסמים "פחד־מתח־כאב" שמקשה על תהליך הלידה

  • התחברות ואמון בגוף שלך

  • חוויה של רוגע בהריון שמשרה שלווה לעובר שלך

  • פתוח חשיבה וגישה חיובית שיובילו להריון שמח ונינוח

הביטחון שלך, האמון והציפייה החיובית יובילו ללידה שלווה, מספקת ומעצימה!

מי אני?

שמחה להכיר, שמי זיו שערי – מפתחת שיטת עדימה ושיטה ייחודית למסרים תת הכרתיים, מנחה ומטפלת רגשית בגישה הוליסטית, בעלת למעלה מ-28 שנות ניסיון טיפולי עשיר בליווי ילדים והורים בתהליכי שינוי וריפוי. כמו כן אני מלווה אימהות ומשפחות בתהליכי הריון ולידה ומדריכת הכנה ללידה בשיטת KG היפנוברסינג.

אני משלבת בעבודתי דמיון מודרך, NLP, EMDR, EFT, TAT, התמקדות, קינסיולוגיה, ומגוון שיטות לריפוי ושיפור איכות החיים דרך שינוי תודעתי.

במהלך השנים עזרתי לילדים ובוגרים רבים למצוא בחזרה את הרוגע, השלווה ושמחת החיים שלהם.

אשמח לעזור גם לך להשתחרר מפחדים, לחצים וחרדות שקשורים להריון, לידה והורות. 

מוזמנת להתקשר אלי.

מה ההנחה השגויה שמונעת ממך לעבור לידה רגועה וקלה?

"בעצב תלדי בנים" – מדור לדור, נשים מספרות על הסבל והכאב שהן חוות בלידות שלהן. נשים מאמינות ובטוחות שחוויית הלידה כרוכה בכאבים עזים, וכך הציפיה לכאבי לידה מגבירה את הפחד והחרדה.

מה יכול לעזור לך להפחית את רמות הכאב בלידה וליצור חווית לידה טבעית ורכה?

היום ידוע שפחד וחרדה גורמים לגופינו לייצר הורמונים מכווצים שמגבירים את רמת הכאב, לעומת מצבי הרפיה ורוגע שעוזרים לגוף שלנו לייצר הורמונים שפועלים כמו משככי כאבים – feel good hormones.

כשאנו משחררות את הפחד שגורם לגוף שלנו להיות מתוח וסגור, אנחנו יכולות לחוות לידה רכה ובטוחה ללא נזקים.

כן, ככל שאת רגועה ומשוחררת יותר, כך הלידה שלך מתרחשת באופן טבעי וזורם יותר, והסיכויים שלך ללדת בלידה קלה וטבעית גדלים באופן משמעותי!

מה אני רוצה להציע לך?

אישה יקרה, אני מזמינה אותך לתהליך אישי, ייחודי, ממוקד וקצר מועד לשחרור הלחצים והחרדות שלך שקשורים להריון ולידה.

התהליך מתבצע דרך מסרים תת הכרתיים בהתאמה אישית. מטרת המסרים לשדר רוגע וביטחון לתת המודע שלך, כך שתוכלי להגיע ללידה שלך רגועה, עם ביטחון בגוף וביכולת לעבור דרך הכאב בקלות.

התהליך פשוט וקל ואינו דורש מאמץ מיוחד מצדך. כל מה שעלייך לעשות זה להאזין למוזיקה נעימה המכילה הקלטה שקטה עם המסרים החיוביים והמרגיעים. השינוי מתרחש באופן טבעי, עמוק ושורשי בתת המודע שלך!

שיטת המסרים התת-הכרתיים, המוכרת גם בשם מסרים סאבלימינליים (או בקיצור סאבלימינלס), הינה דרך קלה ויעילה לעדכן ולאמן את המוח ואת התת-מודע שלנו לדיאלוג פנימי, חיובי ותומך, ולהגיע למטרות שלנו בקלות וללא מאמץ.

בנוסף, תקבלי ממני במתנה הדרכה ומסרים לחיזוק הקשר שלך עם העובר, מסרים להעצמה אימהית, ומסרים בטכנולוגיה מיוחדת להרפיה בזמן הלידה עצמה.

 תכלס,איך תהליך רוגע ושלווה ליולדת עובד? 

  1. בפגישה אישית בקליניקה שלי או אונליין בזום או בטלפון, נבין ביחד את הצרכים הייחודיים שלך כהכנה לקראת הלידה. אשאל אותך שאלות שממקדות באופן מדויק את המסרים והדימויים שהתת מודע שלך צריך כדי שתגיעי ללידה רגועה ובטוחה בדיוק כמו שאת רוצה.
  2. מתוך מידע שקיבלתי ממך בפגישה שלנו, ובהסתמך על הידע והניסיון הטיפולי הרב שיש לי, אני כותבת עבורך את המסרים שלך בהתאמה מלאה אלייך.
  3. נקבע פגישה טלפונית נוספת כדי לוודא שהמסרים שהתאמתי לך מתאימים לך ומקובלים עלייך.
  4. אקליט עבורך את המסרים שלך בשילוב עם מוזיקה שבחרת לפי טעמך.
  5. תקבלי ממני הקלטה עם המסרים התת הכרתיים שהותאמו במיוחד עבורך. במהלך כל תקופת ההיריון את מוזמנת להאזין למסרים בבית. תת המודע שלך שמפנים את המסרים מתעדכן, ועם הזמן הוא מתחיל לשדר לך רוגע וביטחון בתהליך ההיריון והלידה.

בנוסף תקבלי ארבע הקלטות עם מסרים תת הכרתיים במתנה:

  1. נעים להכיר, אני אמא שלך – מסרים תת הכרתיים לחיזוק הקשר שלך עם העובר
  2. עשר דקות של רוגע טהור – מסרים תת הכרתיים חיוביים ומרגיעים בשילוב טכנולוגיה ייחודית עם גלי אלפא
  3. מסרים להרפיה בזמן הלידה – תוכלי להקשיב להקלטה זו בזמן הלידה עצמה ולהירגע
  4. מסרים להעצמת האימהות –– מסרים תת הכרתיים אחרי הלידה לאימהות קשובה, רגועה ומספקת

 

טיפולים נוספים:

שחרור מחרדה ולחץ

לחזור לעצמי - ריפוי לאחר לידה טראומתית

העצמת ילדים ואימהות

הנה כמה עדויות וסיפורי דרך מרגשים:

זיו יקרה, אני מתרגשת לספר לך שעברתי לידה הרבה יותר רגועה וקלה. בשתי לידות הקודמות שלי הייתי בחרדה נוראית במהלך כל ההיריון, וחווית הלידה שלי הייתה כל כך קשה עבורי שהתלבטתי אם אני מוכנה להיכנס שוב להריון ולעבור את זה שוב. למזלי שמעתי עליך מחברה שלי. התהליך אתך היה כל כך נעים ומרגיע. וכשקיבלתי את המסרים שלי ממש נהניתי להקשיב למוזיקה, והרגשתי שזה מרגיע אותי באופן מיוחד. הגעתי ללידה שלי רגועה, הקשבתי להקלטה במהלך כל הלידה, וזה עבד עבורי כמו פלא. מודה לך מכל הלב! ממליצה בחום לכל יולדת להיעזר בשיטה שלך. באהבה, שני
שני
רעננה
הגעתי לזיו אחרי לידה ראשונה טראומתית. מחשבה על לידה נוספת הייתה בלתי נסבלת עבורי. בתהליך טיפולי קצר עם זיו השתחררתי מהטראומה, נרגעתי וחזרתי לעצמי. לא ידעתי שאפשר לשחרר טראומה כל כך בקלות. זיו סיפרה לי על שיטת המסרים המיוחדים שלה, וכשנכנסתי להריון פניתי אליה שוב כדי להיעזר בה בתהליך ההיריון והלידה. להפתעתי הרבה מהמסרים עזרו לי גם במהלך ההיריון וגם בלידה שלי. הפעם חוויתי לידה הרבה יותר קלה וטובה. ההקשבה למוזיקה עם המסרים במהלך הלידה מאוד הרגיע אותי, וגם התאוששתי אחרי הלידה יחסית בקלות. בזכות הטיפול והתמיכה של זיו חוויתי חוויה מתקנת! זיו מטפלת מאוד מנוסה ומקצועית, אשמח להיעזר בה שוב בצמתים המשמעותיים של חיי.
תמר
נתניה
  פניתי לזיו כשהייתי בהריון מתקדם, בסביבות חודש שבעי. באותה תקופה תקפו אותי הרבה חרדות. פחדתי מאוד מהלידה, הכאב ומהעובדה שעוד מעט יהיה לי תינוק קטן בידיים שיהיה זקוק לי. קבעתי עם זיו שיחת טלפון. בראשונה זיו הקשיבה לצרכים שלי בעדינות, בהכלה ובסבלנות אין כץ. עצם זה מאוד הרגיע אותי. בשיחה הזו היא הסבירה לי איך השיטה פועלת כך שגם שמחתי לדעת ולהבין מה אנחנו הולכות לעשות. בהמשך התאמנו את המסרים והמוזיקה אליי אישית. הגיע יום הלידה וב"ה הלידה עברה בקלות ונוחות. הקשבתי למוזיקה במהלך הצירים ופשוט הרגשתי שלווה יותר ובטוחה יותר בעצמי. אני מודה לקב"ה ששלח את זיו והמתנה שלה אליי. נולד לנו ילד מתוק ורגוע להפליא, בלידה מדהימה! תודה רבה!
כרמל
טבריה
תמיד פחדתי מהלידה. זה נראה לי סבל בלתי נסבל. התחתנתי, נכנסתי להריון והייתי בחרדה נוראית. כבר תכננתי לבקש מראש ניתוח קיסרי...במקרה פגשתי חברה שסיפרה לי על העבודה של זיו. זיו ידעה בדיוק איך לעזור לי. תוך כמה פגישות טיפול בשילוב המסרים המדהימים שלה והחרדה שלי נעלמה. התחלתי להנות מההריון שלי. וכשהגיעה הלידה ידעתי בדיוק מה לעשות ואיך לעזור לעצמי. עברתי לידה רגועה, הרגשתי נתמכת ועטופה, בדיוק כמו שרציתי וביקשתי עבור עצמי. אין לי מספיק מילים כדי להודות לך זיו על העזרה שקיבלתי ממך. תבורכי!
גלי
הרצליה
זיו יקרה, הקשבתי למסרים שלך בזמן הלידה והרגשתי שאת מחזיקה לי את היד. כאילו אנחנו עוברות את הגשר הצר הזה ביחד. כל כך חשוב ומשמעותי לאם חד הורית שכמוני. הכול עבר בשלום...הייתי רגועה ובטוחה והלידה התקדמה בקצב טוב. תוך ארבע שעות נולדה לי בת מדהימה ומהממת! תודה לך מכל הלב על הליווי, הטיפול והתמיכה בתקופה כל כך משמעותית עבורי.
מיקה
תל אביב
  לידה רביעית שלי. סוף סוף חוויתי לידה מדהימה ומעצימה כמו שתמיד רציתי! בלידות הקודמות שלי עברתי קורס הכנה ללידה, ידעתי מה אני צריכה לעשות אבל בזמן הלידה, בתוך הכאב לא הצלחתי ליישם. הרגשתי שהכאב גובר עלי. הפעם זה היה כל כך פשוט וזה באמת עבד. רק להקשיב למוזיקה עם המסרים והתדרים...בהריון ובלידה והגוף פשוט נרגע מעצמו. ממליצה לכל החברות שלי! תודה לך זיו על החוויה המדהימה שזכיתי בה בזכותך!
נור
הוד השרון

את מוזמנת להתקשר אלי לשיחת ייעוץ ללא תשלום

ניתן גם להשאיר פרטים ואחזור אלייך בהקדם

052-321-4792