שאלות נפוצות

תשובות לשאלות נפוצות בנושא קורס הכנה ללידה בשיטת היפנוברת'ינג

האם הקורס רלוונטי רק בלידה ראשונה או גם בלידות חוזרות?

הקורס רלוונטי תמיד, גם בלידה ראשונה וגם בלידות חוזרות. גם אם עברת קורס הכנה ללידה בעבר, יתכן שאת מרגישה שההיריון הזה הוא אחר או שאת אחרת, ואת רוצה להכין את עצמך מחדש ללידה. שיטת היפנוברת'ינג היא שיטה מוכחת בעולם אשר הודות לה אלפי נשים חוו לידה חיובית, משמעותית ומעצימה.

האם הקורס מתאים לכולם?

בהחלט. הקורס מיועד לכל בני זוג אשר מעוניינים בלידה רכה ונינוחה לעצמם ולתינוקם. בקורסים מגוון רחב של אנשים מרקעים שונים. המשותף לכל האימהות הוא רצונן להשקיע כדי לשפר את חווית הלידה עבורן ועבור תינוקן.

האם הקורס מתאים למי שרוצה לקחת אפידורל בלידה?

הקורס מקנה לך כלים חשובים ומועילים עבורך, עבור המלווה שלך ועבור תינוקך אותם תוכלי ליישם בתקופת ההיריון ובמהלך הלידה גם אם תבחרי לקחת אפידורל.

האם התכנים בקורס מתייחסים גם לתכנים הרגילים שבקורסים של בתי-החולים והקופות?

כן, בהחלט. הקורס כולל את הידע הפיזיולוגי שבקורסים הללו לצד ידע נוסף רב וייחודי.

מה בנוגע לליווי של דולה בלידה?

הקורס הינו מקיף ביותר, ונותן לבן הזוג ולך ידע וכלים להתמודדות עם המערכת בה את יולדת, להבנת התהליכים בלידה, להקלה והגברת תחושת הנוחות שלך בלידה. יש בני זוג שיעדיפו להגיע ללידה עם הכלים הללו ללא ליווי של דולה ויש בני זוג שיבחרו להיעזר בשרותיה של דולה. דולה תוכל לסייע בלידה מהרבה בחינות והבחירה מאד תלויה בצרכים האישיים שלך. יש סיכוי שתוכלי לגבש הבנה לגבי הצרכים שלך במהלך הקורס.

מה קורה אם אין לי ניסיון בדמיון מודרך ומדיטציות?

בקורס תרכשי את כל המיומנויות הנדרשות לדמיון מודרך והרפיה. מי שמתקשה, תקבל הדרכה אישית אשר תעמיק את היכולת להרפות וליהנות מיתרונות הדמיון המודרך. הקורס של לידה טובה מובנה ומסודר. תבחינו מיד שמדובר בשיטה פרקטית מאד שיכולה להתאים גם לאלו שאין להם ניסיון קודם. בנוסף, תעשו שימוש במסרים תת הכרתיים שמאפשרים ליהנות מהרפיה עמוקה גם ללא צורך לתרגל דמיון מודרך.

מתי להירשם לקורס?

רוב הזוגות נוטים להירשם בשבוע עשרים וחמש-שלושים להריון. זה נותן לכם מספיק זמן ללמוד ולתרגל כיצד להשתמש בטכניקות והכלים שתרכשו במהלך הקורס.

האם הקורס כולל גם את בן/בת הזוג שלי?

כן, הקורס כולל את בן/בת זוג או כל מלווה אחר שתבחרי וזה כלול במחיר הקורס.

מה אם בן הזוג שלי לא מתלהב ומסתייג מהתהליך של ההכנה ללידה?

קורה שבן הזוג לא מרגיש שייך או חלק מתהליך ההכנה. לעתים הוא אפילו נרתע מהתפקיד של המלווה והתומך. מתוך ניסיון אני יכולה לומר שבקורס קורה משהו מופלא, ובן הזוג חווה התחברות להריון, ללידה וליצירה המשותפת שלכם. מעבר לחיזוק הקשר הזוגי, הקורס נותן לבן הזוג המלווה כלים שבעזרתם הוא יוכל לעזור לך ולהקל עלייך. זו תחושה נהדרת עבורו, לדעת שהוא יכול לקחת חלק פעיל בנס הלידה שמתקרבת.

האם אפשר לעשות קורס הכנה ללידה בזום ללא מפגש אישי?

נכון שאין כמו להיפגש ולהסתכל בעיניים, אבל אנחנו בעידן טכנולוגי מתקדם שבו אפשר להרגיש קרובים גם אונליין. אחרי מספר קורסים שקיימתי מרחוק, אני יכולה לומר בביטחון מלא שכל הכלים, הידע והתרגולים עובדים גם מרחוק דרך מצגות ואביזרי המחשה ויזואליים אשר עוזרים בהפנמת הידע.. אתם יכולים להיות בטוחים שתגיעו ללידה מוכנים לגמרי.

ומה קורה אחרי הקורס?

אני נמצאת פה בשבילכם בכל עת. אם אתם חשים מתוחים או לחוצים, אתם מוזמנים להתקשר אליי או לשלוח אי מייל. ואם יהיה צורך, תהיה גם אפשרות לעבור אתי תהליך של עיבוד הלידה.

מה ההבדל בין קורס KG היפנוברת'ינג לקורס היפנוברת'ינג של פשוט ללדת?

שיטת KG היפנובירת’ינג פותחה באנגליה על ידי קטרין גרייפס – מיילדת וותיקה שעבדה הרבה שנים עם השיטה, ושיכללה את שיטת היפנובירת’ינג המקורית. לקטרין היה חשוב לפשט את השיטה כדי שיהיה קל יותר ליישם אותה בזמן הלידה.

האם יש החזרים על הקורס מקופות החולים?

בהחלט כן! אני ממליצה מאוד להתקשר לקופת החולים שאת חברה בה ולבדוק לפי התוכנית בקופה שאת שייכת אליה (רגילה או מושלם/זהב וכו') האם את זכאית להחזר ומהו גובה ההחזר. קופות החולים נוהגות לשנות את הנהלים בעניין זה לעיתים ולכן חשוב שתקבלי תשובה עדכנית בקופה שלך. תקבלי ממני קבלה אותה תוכלי להציג במזכירות הקופה לצורך קבלת ההחזר.