.
.
.
.
.
.
מזנקים קדימה עם מקפצת מתמטיקה
תהליך ממוקד וקצר מועד, להסרת חסמים חשיבתיים ורגשיים לעולם המספרים והמקצועות הריאליים
תוכנית אונליין המותאמת לסטודנטים ולתלמידים בגילאי 13 ועד 18
אם הילדים שלכם נבונים, יצירתיים, חווים הצלחות ומשיגים תוצאות במגוון תחומים אך כשזה מגיע למתמטיקה הם:
חוזרים שוב ושוב על החומר ולא זוכרים כלום…
חווים סטרס, קושי וייאוש אל מול המקצועות הריאליים…
חולמים בהקיץ בשיעורי מתמטיקה…
מגיעים למבחן וחוטפים black out טוטאלי…
ובאופן כללי מרגישים שהמקצועות הריאליים ככלל ומתמטיקה בפרט זה פשוט לא הם, ולעולם לא יהיו!
ככל הנראה לילדים שלכם יש חסמים חשיבתיים ורגשיים לעולם המספרים. ועד שאלו לא יוסרו עוד ועוד שינון ולמידה (לבד או עם מורה פרטי) לא באמת יעשו את השינוי ולפעמים רק יגבירו את התסכול.
בדיוק לשם כך נועדה – מקפצת מתמטיקה.
עכשיו זה בהחלט זמן מושלם להצטרף אליה.
דברו אתי!

מי אני? ומה הקשר שלי למקפצת מתמטיקה?
שמחה להכיר, שמי זיו שערי – מפתחת שיטת עדימה, מנחה ומטפלת רגשית בגישה הוליסטית, בעלת למעלה מ-25 שנות ניסיון טיפולי עשיר בליווי ילדים ובני נוער בתהליכי שינוי, ריפוי, ושיפור תפקודי למידה. משלבת בעבודתי דמיון מודרך, NLP, התמקדות, קינסיולוגיה, ומגוון שיטות לריפוי ושיפור איכות החיים דרך שינוי תודעתי.
במהלך העבודה שלי עם ילדים ובני נוער בנושאי העצמה ושיפור תפקודי למידה זיהיתי קבוצה גדולה של ילדים עם חסמים חשיבתיים ורגשיים לעולם המספרים והמקצועות הריאליים. מרביתם חוו קושי בהבנה חשבונית בכיתות הנמוכות ועם הזמן הקושי השתרש ונוצרו מנגנוני התנגדות והימנעות שמובילים לירידה במוטיבציה ובאמונה ביכולתם להצליח. זהו כמובן כדור שלג המביא לפערים ההולכים וגדלים בחומר הנלמד אלו מצידם מלווים בתסכול, לחץ ומתח המשפיע על יכולת הריכוז ומביאים את הילד לירידה נוספת בהישגים.
ברוב המקרים בהם נתקלתי עוד ועוד למידה, שינון ועבודה קשה לא הביאו את התוצאות המקוות ולפעמים אף העלו את סף הייאוש, הורידו את מפלס המוטיבציה והרעו את המצב. עוד גיליתי שמורים פרטיים בהחלט יכולים לסייע במקרים שכאלו – אך הם מן הסתם מתמקדים בחומר הנלמד ובהעדר כלים מתאימים יתקשו לפצח את החסמים הרגשיים והמחשבתיים גם אם יזהו את קיומם.

תכנית מקפצת מתמטיקה תעזור לילדך:

לחזק את המוטיבציה ללמידה

להגיע לתוצאות ביתר קלות

לשפר את הישגים
תכלס,איך זה עובד?
1. לאחר שיחת טלפון ותשאול ההורים קובעים פגישת סקייפ או זום עם ילדכם.
2. בסדרה של 12 מפגשים אישיים אנחנו עובדים באופן ממוקד על החסמים הרגשיים והקוגנטיביים, מתרגלים כלים העוזרים לשיפור הקשב והריכוז. משך המפגש 45 דקות.
3. ילדכם יקבל תרגילים לשיפור תפקודי למידה אותם עליו לתרגל מספר דקות במהלך היום.
4. ילדכם יקבל מסרים תת – הכרתיים להאזנה בבית.
5. יש קשר עם ההורים להדרכה ומעקב אחר ההתקדמות.
*התוכנית לא מחליפה שיעורי עזר להשלמת החומר

מה כוללת תוכנית המקפצה?
זיהוי החסמים הקוגנטיביים – נזהה את הגישה ודרכי החשיבה שקשורים לתרגול מתמטיקה ונעדכן לגישה חיובית ומקדמת
טיפול רגשי קצר מועד לשיחרור לחץ ומתח שקשור ללמידה – נשתמש במגוון רחב של שיטות לטיפול רגשי על מנת לשחרר מתח, לחץ, פחד ומטענים רגשיים הקשורים לתסכולי למידה, דימוי עצמי וחרדת כישלון.
הקניית כלים לשמירה על שלווה ושיחרור מסטרס
תרגילי מוח וקינסיולוגיה חינוכית לשיפור תפקודי חשיבה וריכוז – תרגילים מיוחדים שפותחו על ידי דר' דניסון לשיפור הקשר בין האונה השמאלית והימנית של המוח ומשפרים את היכולת לשליפת נתונים וגמישות מחשבתית. עוד על תרגילי מוח
העצמה וחיזוק הביטחון העצמי ביכולת להצליח
- מסרים תת-הכרתיים לפתיחת ערוצי למידה במוח וחיזוק המוטיבציה והסקרנות ללמידה
עוד על מסרים תת הכרתיים
הנה כמה עדויות וסיפורי דרך מרגשים:


