הכנה לכיתה א'– מתחילים ברגל ימין
מפגשים אישיים להכנה רגשית וקוגניטיבית ללמידה ולבית הספר
נושאי טיפול:
- חיזוק הביטחון ותחושת המסוגלות
- שחרור הלחץ והחרדה לקראת השינוי
- שיפור הריכוז ותפקודי למידה דרך תרגילי מוח
- שכלול מיומנויות תקשורת ושיפור קואורדינציה
- וויסות עצמי – כלים לאיזון ושחרור מתח רגשי ועצבי בחיי יום יום
עוד מעט הילד שלכם יכנס לכיתה א', יפגוש ילדים שהוא לא מכיר, ובפעם הראשונה בחייו יתמודד עם מערכת שלמה של ציפיות, כללים ודרישות – מערכת שונה מאוד ממה שהיה מורגל אליו בגן הקטן, המוכר והחמים.
הבשורה הטובה היא שככל שילדכם יהיה מוכן יותר מבחינה רגשית ומצויד בכלים להתמודדות – כך יהיה המעבר קל ומוצלח יותר וכפי שאתם בוודאי יודעים, התחלות הן חשובות במיוחד כי הן משפיעות על כל מה שבא אחרי, והחוויה הראשונית של ילדכם כתלמיד יכולה להשפיע על כל המשך דרכו במערכת החינוך ובחיים בכלל.
היו בטוחים שהילד שלכם חכם, מוכשר ומסוגל ללמוד ולשכלל את היכולות שלו – מאחר ולמידה הינה תהליך טבעי שאנו נמצאים בו מרגע הולדתנו. אבל ככל שאנו מרגישים בטוחים ורגועים יותר, כך הלמידה שלנו יותר יעילה והמהנה ולא רק זאת אלא שמחקרים גם מראים שתחושת הביטחון והשקט הנלווה אליה עוזרים לילדנו ליצור תחושת שייכות, לפתח ולטפח קשרים חברתיים מספקים ולהגיב לאתגרים רגשיים באופן מאוזן ויצירתי.
אלו למעשה הסיבות שבגינן ההכנה החשובה ביותר לתחילת הלימודים בכיתה א' הינה הכנה רגשית והעצמה הבונה אמון ותחושת מסוגלות, וזוהי הסיבה שאני רוצה להציע לכם תוכנית ייחודית המשלבת הכנה רגשית וקוגניטיבית לשיפור תפקודי למידה.
מה בתוכנית?
- אבחון ייחודי להתאמת דגם הלמידה הדומיננטי של הילד (זה המאפשר לו ללמוד ביתר קלות)
- לימוד ואימון ב*תרגילי מוח לשיפור הקשב והריכוז – פיתוח ייחודי של ד"ר דניסון (קינסיולוגיה חינוכית)
- העצמה, הכנה רגשית וחיזוק הביטחון העצמי של הילד
- הקניית כלים להתמודדות עם תסכולים ולשחרור מתחים
- שיפור מיומנויות חברתיות
- יישום פרוטוקול SSP ייחודי לוויסות רגשי וחושי (מבוסס מחקר של דר פורג'ס – מפתח הדגם הפוליווגלי – המדע של תחושת בטוח)
*תרגילי מוח – הם סדרת תרגילי תנועה פשוטים שפותחו על ידי ד"ר דניסון. התרגילים נועדו ליצור קשרים עצביים חדשים במערכת מוח – גוף ולעודד את כל חלקי המוח לפעול בסנכרון. התרגילים עוזרים במצבי ADHD לשיפור קשב וריכוז, דיסלקסיה, קואורדינציה, כתיבה, ארגון והתמצאות במרחב וקישורי למידה נוספים.
מי אני ולמה כדאי לכם להיעזר בי?
שמחה להכיר, שמי זיו שערי – מטפלת רגשית בגישה הוליסטית, בעלת למעלה מ-29 שנות ניסיון טיפולי עשיר בליווי ילדים, נוער ומבוגרים בתהליכי שינוי, ריפוי, ושיפור תפקודי למידה. משלבת בעבודתי דמיון מודרך, NLP, EMDR, EFT, TAT, מיינדפולנס, קינסיולוגיה, ומגוון שיטות לריפוי ושיפור איכות החיים דרך שינוי תודעתי.
אני מאמינה שביטחון עצמי חזק וערך עצמי מאוזן הם יסודות מפתח המאפשרים לנו להתמודד עם כל אתגרי החיים. לכן חשוב לי לחבר כל מטופל לכוחות הפנימיים שלו, וללמד אותו לראות את היופי, התבונה והיכולות המדהימות הטמונות בו. במסגרת התהליך אני עושה שימוש בארגז כלים רחב ומשלבת דיוק ומיקוד מטרה בתוך מרחב בטוח, מכיל ומקבל שמאפשר פתיחות, ריפוי ושינוי.

מה מספרים ההורים:


