דמיון מודרך

להרפות, להירגע, לדמיין ולתכנת את תת המודע שלנו לשינוי המיוחל

לאן המחשבות שלנו נודדות?

מחקרים מראים שבזמן הפנוי המחשבות שלנו נודדות באופן טבעי אל הדמיון. אנחנו מדמיינים את העבר שלנו. אנחנו מדמיינים את העתיד שלנו. אנחנו מדמיינים בעיות וכיצד לפתור אותן.

הדמיון שלנו בעצם מעצב את הדרך שבה אנחנו מתייחסים לעצמנו ולחיים שלנו. כך למשל, כשאנחנו הולכים למקום חדש, ההרגשה שלנו תלויה באופן שבו אנחנו מדמיינים שהחוויה תהיה. רק כשאנחנו מדמיינים משהו באופן חיובי אנחנו יכולים ללכת לכיוון הזה בביטחון ובהרגשה טובה.

איך נשתמש ביכולת הדמיון לטובתנו?

דמיון מודרך מאפשר לנו להנחות את הדמיון באופן מודע ולאמן את המוח שלנו לחשיבה ולדימויים חיוביים שתומכים בתהליכי השינוי וההתפתחות שלנו. כך לדוגמה, במצב של חרדת מבחנים, אם נדמיין בהתמדה תחושת שקט, רוגע וביטחון המתקיימים בזמן המבחן, לאחר אימון שיטתי תת המודע יפנים את המסר החיובי וכתוצאה מכך ההתמודדות עם המצב תשתפר באופן משמעותי ותחושת החרדה תלך ותעלם.

מה היתרון של דמיון מודרך על פני דימויים שאנחנו יוצרים לעצמנו ללא הדרכה?

תת המודע שלנו הוא כמו תוכנת ההפעלה במחשב המשפיעה על הבחירות שלנו ועל היכולת שלנו להצליח בחיים והוא מופעל על ידי שפת הדימויים והשיח הפנימי שלנו. כל תהליך בדמיון מודרך המכוון לתת המודע מתחיל בהרפיה המאפשרת קליטה מוגברת של הדימויים שאינה מתאפשרת בזמן ערות רגילה. ניתן לאמן בעצמנו את הדמיון שלנו לדימויים חיוביים ומעצימים, אך היתרון בדמיון המודרך הוא בכך שהוא מאפשר תהליך עמוק יותר המגיע אל תת המודע ביתר קלות ויעילות.

כדי להגיע אל תת המודע מומלץ להעזר במטפל מוסמך, או בהקלטות של דמיון מודרך שהופקו על ידי איש מקצוע.

אז איך מתחילים?

מתנסים!

אני מזמינה אתכם להתנסות במדיטציה מונחית. פשוט להתרווח, להרגע ולצאת למסע דמיוני מהנה.

בואו להתנסות!

אני מזמינה אתכם להתנסות ולקבל במתנה מדיטציה מונחת להרפיה וריפוי

רוצים להתייעץ?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

052-321-4792

נושאי טיפול: