אימון אישי און ליין בשיטת עדימה

אני מזמינה אותך לצאת איתי למסע בנתיב השינוי שלך ליצירת מערכת יחסים חדשה ומרגשת עם עצמך ועם החיים שלך!

בעזרת האימון האישי בשיטת עדימה תוכלו:

אימון הוליסטי בשיטת עדימה הינו תהליך מרתק ומעמיק המוביל את האדם קודם כל להתחבר אל הליבה הפנימית שלו.

הגישה עוזרת להתוודע לעצמי המקורי, האותנטי, ולאיכויות הנדירות שכולנו נושאים בתוכנו מרגע הלידה.

מתוך חיבור מעצים זה, מתחזק הביטחון העצמי, תפיסת העצמי מתעדכנת וכתוצאה מכך חוויית החיים משתנה לטובה.

שינוי מכונן זה הוא בעל השלכות מהותיות על כל תחומי החיים, מה שמוביל לשיפור היחסים בכל המישורים ופריצות דרך משמעותית במטרות שהאדם מציב לעצמו.

אימון הוליסטי בשיטת עדימה מתייחס ל-4 רמות:

רמה רגשית – פחד, כעס, בושה, אשמה – רוב האנשים מתקשים להתמודד עם רגשות טעונים אלה וכתוצאה מכך יוצרים מנגנונים ודפוסים של הימנעות או בריחה. דפוסים אלה מהווים מכשול להגשמת המטרות שאנחנו מציבים לעצמנו.

בתהליך האימון ההוליסטי נלמד איך לעבוד עם רגשות טעונים ואיך לגייס את האנרגיה הזו לטובתנו. נשתמש במיינפולנס – קשב מודע ממוקד גוף, ומגוון רחב של שיטות נוספות כדי לפרוץ מעבר לגבולות הפחד אל החופש הפנימי לפרוש את כנפי הרוח שלנו.

רמה מחשבתית – אני לא יכול, אני לא מספיק טוב, זה לא בשבילי – נבחן את הגישה המחשבתית, נתבונן באיכות התקשורת עם עצמי ועם הסביבה ונעבוד על שינוי מערכת האמונות. כשמערכת האמונות הפנימית משתנה – כך גם המחסומים שאנחנו נושאים מהעבר נעלמים ללא מאמץ.

רמה התנהגותית כל שינוי משמעותי בחיינו דורש מחויבות ושינוי בדפוסי ההתנהגות שלנו. נגדיר יחד מטרות ומשימות ממשיות יומיומיות ונשתמש בכלים יעילים אשר יעזרו לשינוי דפוסי ההתנהגות וההתמכרויות.

רמת המהות – נלמד ונתרגל איך להתחבר לליבה הפנימית, לעצמיות הגדולה והמקורית תוך כדי חיי היומיום.

בתהליך האימון בשיטת עדימה נשתמש במגוון כלים טיפוליים יעילים: דמיון מודרך, מיינדפולנס, EMDR, TAT, EFT, NLP ושיטת המסרים התת-הכרתיים

רוצים להתייעץ?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

052-321-4792